כריות שינה מומלצות

העיצוב הייחודי והריפוד התומך של כרית ירכי הכותנה האורגנית של Eli & Elm הם שתי תכונות שעזרו לזכות בשמה ככרית השינה הטובה ביותר שלי. עקמומיות זו מאפשרת יישור נכון של הראש והצוואר בזמן שינה על הצד, נותן לכתף מקום נרחב לצד הכרית, מבלי להפעיל לחץ על הכרית ולהוסיף עוד לחץ ו/או כאב מיותר. הודות לעיצוב הארגונומי שלה, לכרית גזרות מעוצבות המעניקות תמיכה אופטימלית לראש ולצוואר, בין אם אתם מעדיפים לישון על הגב או על הצד.

הכרית יציבה

כדי לספק תמיכה נאותה וכן למנוע כאבי ראש וצוואר הנגרמים משינה על כרית גרועה. עיצוב זה, יחד עם קצף זיכרון ממולא בג'ל, מאפשר לכרית לישון קריר יותר מכריות קצף זיכרון רבות אחרות. הכרית מגיעה עם ריפוד רך שעשוי להיות אידיאלי למי שישן על הגב או הבטן, אך מי שישן על הגב או הבטן יצטרך להסיר חלק מהריפוד כדי להגיע לרמה המתאימה לעליית הגג ליישור עמוד השדרה נכון.
למידע נוסף בנושא של כריות שינה ויסקו מומלצות וכריות שינה מומלצות באפשרותך לגשת לאתר kingofpuh.co.il

על מנת שהכרית תתאים לתנוחות שינה שונות

כדאי להתאים אותה כך שתתאים לצורה הייחודית של המשתמש, לקימורים ולתנוחת השינה. אם אתה מעדיף לישון או לנוח על הבטן, הכרית צריכה להיות שטוחה יחסית, או שהראש שלך צריך להיות שטוח על המזרון כדי שהראש והצוואר לא ייטו בצורה לא טבעית לשני הצדדים. במצב זה, לרוב עדיף להניח עוד כרית שטוחה יחסית מתחת לבטן כדי לעזור לעמוד השדרה לשמור על מיקומו הטבעי. אם הכרית גבוהה מדי בזמן שינה על הצד או הגב, הצוואר נוטה קדימה או הצידה, וגורם למתח בשרירים בחלק האחורי של הצוואר והכתפיים.

ישנים עם בטן עלולים לגלות שכרית קספר המקורית מרימה את הראש גבוה מדי

מה שעלול לגרום לאי נוחות בצוואר. אם אתם מתכננים לישון על הבטן, בחרו בכריות רכות יותר ושטוחות יותר, שכן גובה רב מדי עלול להחריף את הלחץ. אם אתם מסוג האנשים שמתהפכים במהלך השינה, חפשו כרית המיועדת במיוחד לשינה משולבת. לעתים קרובות יש להם דיכאון המאפשר לך לתמוך בצוואר שלך, בין אם אתה על הצד או בשכיבה, או יכול להיות דחוס מספיק כדי להכיל ישן על הבטן.

המגוון כאן כולל כריות פוך אווז וברווז מסורתיות

כמו גם כריות קצף זיכרון מודרניות עם בדים תרמיים או מקררים (ראה ההסבר שלנו על כריות נוצות, קצף זיכרון וכריות נוצות. יתרונות וחסרונות של מילויים שונים) … עם זאת, כריות לטקס יכולות להיות גם יקרות יותר וקצת יותר קשה לשטוף ולייבש. כריות קצף כתוש גמישות ורכות, כך שתוכל להתאים את הכריות כך שיתאימו לכל תנוחת שינה, אך עליך לשטוף אותן באופן קבוע. כריות הגוף גדולות מאוד, במיוחד כריות הגוף בצורת U ו-C, והן מתאימות ביותר לפחות למיטת קווין או קינג סייז.

ישנים מהצד ..

דורשות את הכרית הקשה מכולן התומכת במלואה במשקל הראש והצוואר כך שהגוף יוכל להישאר בקו ישר. אומרים שאם אתה ישן על הצד, כרית יציבה היא האפשרות הטובה ביותר לתמוך בראש ובעמוד השדרה שלך, אבל אם אתה ישן מקדימה, סביר להניח שתצטרך כרית הרבה יותר רכה כדי לא להתעורר עם צוואר תפוס. הכרית הטובה ביותר עבורך היא לקדם את בריאות עמוד השדרה, להקל על הלחץ ולתמוך בראש ובצוואר שלך כדי שתוכל לישון בנוחות. הכרית שתבחר צריכה להיות רכה מספיק כדי לעזור לך לישון בנוחות ומוצקה מספיק כדי לתמוך בראש ובצוואר.

כרית השינה הטובה ביותר תהיה רכה ונוחה

עמידה לתמיכה, עם בד עליון נושם למניעת הזעה, ובמסגרת התקציב שלך. כדי למצוא את הכרית הנכונה, עליכם לקחת בחשבון מספר גורמים, ביניהם עליית הגג, גובה הכריות השטוחות שיעניקו לכם את מירב התמיכה, ההבדל בין המילוי והרגלי השינה שלכם. קח את הזמן כדי לבחור את הצורה, הגודל והמילוי הנכונים לכרית שלך כדי להקל על השינה ולמנוע כאבי בוקר ונוקשות. בין אם אתם ישנים על הגב או על הצד, ישנה כרית שתסייע בהקלה על כאבי צוואר (אם כי עשוי להימשך זמן מה להסתגל לעיצוב ארגונומי יותר).

חפשו כרית שתומכת במידה מספקת בקימור הטבעי של הצוואר

כרית גבוהה מדי עלולה לעייף במהירות את הצוואר. מי שנרדם עם הגב צריך כרית לופט בינונית (4 עד 5 אינץ') ובינונית מוצקה כך שהראש והצוואר יהיו סמוקים עם עמוד השדרה. הגב מתאימים ביותר לכרית מוגבהת בינונית ולטווח בינוני של תמיכה.

למרבה המזל

כריות השינה הטובות ביותר נועדו להקל על הלחץ בראש, בצוואר, בעמוד השדרה ובכתפיים כדי שתוכלו לנוח בשקט. לכריות השינה הצדדיות הטובות ביותר יש עיצוב מתאר מיוחד שעוזר להקל על הלחץ על הצוואר והכתפיים, ומאפשר לך לישון בנוחות ולהתעורר ללא כאבים.

קצף זיכרון מספק הקלת לחץ וצורה

השתמש בקישור הזה ב- SleepFoundation.org כדי לקבל את ההנחה האחרונה על כריות SleepEasy. קבל את המחיר הטוב ביותר כרית SleepEasy EasySleeper עוזרת לגב ולצדדי הישן ליישר את עמוד השדרה בצורה נכונה, מה שבתורו עוזר להקל על כאבי צוואר. כרית זו תומכת בכל תנוחות השינה, מצוינת לכאבי צוואר וגב, ומספקת את רמת הנוחות הגבוהה ביותר. הכרית הזו היא מהטובות ביותר לתמיכה בראש ובצוואר הודות לסיבים החלולים האולטרה רכים שלה, מה שהופך אותה לרכה ונוחה לשינה.

עשויה מבד מגניב וג'ל מרענן

הכרית הזו תשמור אותך מגניב בזמן שאתה ישן. הודות לביקורות החיוביות הטובות ביותר של לקוחות, הכרית הזו היא בחירה מצוינת לשינה. ריפוד רך ובד עליון נושם הופכים אותה לכרית השינה הצידית הטובה ביותר ותומכת בכל תנוחות השינה. הציפית ההיפואלרגנית ניתנת לכביסה במכונה. כרית קצף זיכרון ארגונומית זו היא לא רק אחת הכריות הטובות ביותר עבור מי שישן על הצד, אלא יכולה גם לעזור להקל על כאבי צוואר וכתפיים עבור מי שישן על הגב והבטן.

כיסוי חיצוני נושם כרית צוואר קצף זיכרון זו נועדה לתמוך בצוואר ובראש של ישנים לרוחב על ידי ביטול המרווח שהיה קיים בדרך כלל בין הצוואר לכרית. הפרופיל האורטופדי שלו מספק הקלה מרבית בלחץ ומקדם יציבה טובה בזמן השינה.

הוא גם מרענן כי הוא עשוי מקצף קירור איכותי והלקוחות אוהבים את המזרן שלנו. רוכסן הצד מאפשר לך להתאים אותו כך שכריות צד גדולות או קטנות יותר יוכלו להתאים בקלות את הגובה הכללי ואת רמת הקשיחות. אם אתם מתעוררים לעיתים קרובות עם צוואר תפוס, הכרית הזו יכולה להבטיח שינה ללא הפרעה, אבל הגודל שלה קצת יוצא דופן, ולחלק מהאנשים אולי יהיה קשה להסתדר איתם בהתחלה. עם זאת, אם אתה אחד מהישנים שמקפלים את הכרית לשניים או ממשיכים לנוע כדי למצוא את המיקום הנכון, אז זו הכרית הטובה ביותר עבורך.