כל המידע על הקפאת ביציות

הורות בגיל מאוחר היא אתגר גדול מאוד, כזה שלא כולם מצליחים להגשים אותו. הפוריות של האישה נשחקת ככל שעוברים השנים, ובשלב מסוים הביציות אינן מסוגלות להבשיל. אז רגע לפני שאת מרימה ידיים, בוודאי יצא לך לשמוע על האפשרת של הקפאת ביציות. מדובר על אפשרות שכיחה מאוד שמביאה איתה יתרונות רבים. אז מה את צריכה לדעת לפני שאת מקפיאה ביציות? הכנו לך את כל המידע שיעשה לך סדר באפשרות הספציפית הזאת.

מדוע כדאי להקפיא ביציות?

כל אישה נולדת עם כמות מסוימת של ביציות, והן אינן מתחדשות עם השנים. המשמעות היא שאם אישה לא נכנסת להיריון כאשר הביציות בשלות זוהי עשויה להיות בעיה. אי אפשר לדעת מתי יגיע השלב שבו הביציות כבר לא יהיו כל כך אפקטיביות. הקפאת ביציות מאפשרת לאישה לשמר את הביציות האיכותיות, גם כאשר הגיל עולה. המשמעות היא שאותה אישה תוכל ככל הנראה להיכנס להיריון גם בשלבים מתקדמים יותר.

מי צריכה לבצע הקפאת ביציות?

אין מילון מונחים ספציפי שמגדיר אילו נשים אמורות לבצע הקפאה של הביציות. כל אישה שמרגישה כי היא עוברת את הגיל הסטנדרטי להיכנס להיריון יכולה להקפיא ביציות. יש לא מעט נשים שמבצעות את הפעולה הזאת בגלל בעיות רפואיות אפשריות. הכי חשוב שתהיי בקשר עם הרופא על מנת להחליט ביחד איתו מה נכון לעשות. בחלק לא קטן מהמקרים האפשרות של הקפאת ביציות הכרחית או אולי אפילו בגדר חובה.

מהי העלות של הקפאת הביציות?

הסוגייה הכספית היא ללא ספק אחת מהסוגיות החשובות ביותר שככל הנראה יעסיקו אותך. העלות של הליך הקפאת ביציות היא לא עלות קבועה ומשתנה בין מקום כזה למקום אחר. על ידי השוואת מחירים בין מרפאות שונות תוכלי לבחור את המרפאה המושלמת בעלות ההגיונית. אך אנו מדברים על עלות של כמה אלפי שקלים עבור הקפאה של כל ביצית. ככל שתרצי להקפיא יותר ביציות, כך תצטרכי לשלם יותר.

האם הליך הקפאת ביציות מסוכן?

אפשר להוריד את מפלס הלחץ ולהגיד כי באופן כללי ההליך הזה לא מסוכן. כל עוד תבצעו את ההליך במרפאה מנוסה לא אמורות להיות בעיות או סיבוכים. כמובן שבראייה כוללת קיימים כל מיני סיכונים שיכולים להתעורר עם ביצוע ההליך. אך לא מדובר על סיכונים שלא קיימים בכל הליך רפואי שאותו עוברים. כך שכל עוד תבחרי את המרפאה הנכונה לא אמורות להיות בעיות.

צילום:freepik