סדנאות ODT

סדנאות שטח ODT

אם אין לך ארגז חול, אתה יכול להכין אותו על ידי מילוי דלי או שפופרת גדולים בחול. עוד משחק מסיבות חוצות נהדר לילדים להשתעשע איתו הוא לנסות לשמור על הבלונים שלהם בכך שהוא נותן לחברים שלהם להתעופף.

פוסט של 20 משחקי חוץ ODT למסיבת החצר האחורית שלך מאת שרה פריור במזג אוויר נאה

מסיבה בחצר האחורית היא הדרך המושלמת להיפגש עם חברים ולשוחח בחוץ. אבל לעמוד בשמש ולעשות פעילויות יכול להיות משעמם לאחר זמן מה, כך שילדים אוהבים את 20 משחקי חוץ ODT האלה למסיבת החצר האחורית שלכם. הארגון של משחק המסיבות החיצוני הנהדר הזה הוא פשוט, כל מה שצריך זה בלונים (כמה צבעים שונים כדי לתאם עם המספר הרצוי), צוות, משאבת אוויר, להקות וכלי מיתר, נגן מוסיקה נייד והרבה מקום למשחק.

יש כל כך הרבה משחקי לוח אינטראקטיביים להביא במזג האוויר הטוב

ומשחקים מושלמים למנגלים, מסיבות יום הולדת בחצר האחורית ומסיבות גן קיץ. להלן 20 משחקי מסיבות חיצוניים מהנים שיוסיפו התרגשות לפגישה הבאה שלכם. קח השראה מהרשימה שלהלן כדי למצוא את משחק המסיבות החיצוני המושלם להתכנסות הבאה שלך בחצר האחורית.

נסה למצוא דרכים לשחזר את המשחקים האהובים עליך בחצר האחורית מתוכן המרפסת או המוסך שלך

במשחקים בחצר האחורית למבוגרים, בין אם זה תאריך לילה בחצר האחורית או ברביקיו בחצר האחורית עם חברים, עם דברים שכבר יש לכם בהישג יד. DIY DIY בחצר האחורית אם אתה רוצה לשחק כדורגל, אבל אין לך משחק משחק משלך, נסה זאת בעצמך.

עם משחקי המסיבות הנכונים

האורחים שלכם עומדים על הרגליים, מצטרפים ומעודדים את חבריהם ומשפחתם. מנגל קיץ או מסיבת גן לא יהיו שלמים בלי כמה משחקי מסיבה בחוץ. משחקים אלה הם ההשלמה המושלמת לכישורי המארחים שלך, אוכל טעים ונושא מסיבות יצירתי.

כשאתה חושב על קיום מסיבה בחיק הטבע

ההחלטה באילו משחקים היא משחק חשוב. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, ברביקיו או מסיבה בחצר האחורית, יש סיבה שמשחקים יכולים לעשות את ההבדל ולהגדיל את ההזדמנות להנאה. החל מפגישות משפחתיות ועד 4 ביולי, ניתן להפוך את החצר האחורית שלכם לאזור בילוי גדול על ידי בחירת המשחקים המתאימים ביותר לקבוצה.

ממסלול המיני-גולף שלך ועד לזריקת כדורי צינור, אתה בטוח תמצא משהו שמתאים לכל צרכי המשחק המהנה שלך בחוץ. כשמדובר במשחקים מהנים לילדים, הגעת למקום הנכון. המשך לקרוא בכמה מהמשחקים הקלאסיים הטובים ביותר שאתה יכול לשחק.

ליקטתי אוסף של המשחקים האהובים עלי ביותר לילדים ולמבוגרים. המשחק הזה הוא זה שהכי הגיוני כמשחק מסיבות מכיוון שמדובר במשחק חיצוני שתוכלו לשחק ביום אקראי. זה צובר נקודות, זוכה בפרסים ומתאים לאווירת המסיבה.

נסה את המשחקים האלה עם נושא משלך

משחקי ODT כגון ליל כל הקדושים או קרנבל המחליפים צבעים ומחירים לנושאים שונים. המשחקים האלה, גם אם הם נראים כמו גרסאות ענק למשחקים ששיחקנו בילדותנו. הם אלה שאתה לא משחק למסיבה, אבל בגלל שהם עצומים, הם המשחקים שאתה צריך לשחק.

המשחקים האלה הם שוברי קרח נהדרים שעוזרים לכולם להכיר טוב יותר את השני

אלה משחקי חוץ מהנים שתוכלו לשחק בערב משפחתי עם המשפחה שלכם או להזמין קבוצת ילדים או בני נוער לשחק ולשרוף קצת אנרגיה מטורפת. שלא לדבר על כך שניתן לעשות משחקי קופסה גדולים מדי, מה שהופך אותם למשחקים מהנים למבוגרים ומשחקים מהנים לילדים.

ג'נגה

קלאסיקה נהדרת ואחד ממשחקי הכיף החיצוניים הפופולאריים ביותר שלנו – ג'נגה משוחק על פי כללים קבועים, אך אתה יכול להוסיף טוויסטים מצחיקים משלך תוך כדי. דמקה – למדו את ילדיכם לשחק דמקה על שטיח או לוח גדול מדי. זה עובד לא רק עבור ילדיכם, אלא גם משחק נהדר למנגל, בו האורחים יכולים בתורנות לבקר אחד את השני.

דומינו

הוא אחד מאותם משחקים קלאסיים שפשוט ומהנה לכל המשפחה. מכונת כביסה, מכונת כביסה אורבנית ופרסה הם כיף לזרוק משחקים שקל לשחק עם משקה קר ביד אחת. אתה יכול לקנות משחקים אלה באופן מקוון או לבנות משחקים משלך חור בודד, שלושה חורים או מכונת כביסה כאשר יש לך אותם בהישג יד.

דיי

הוא גרסה חיצונית מהנה למשחק Ker Plunk הקלאסי ברמה בקנה מידה גדול שלא לוקח זמן עם 11 כלים וכלים שונים מלוחות עץ מרוססים, ברגים, חוטים, רשתות, עשרות עמודי גן במבוק, מקדחות, אקדחי מהדק, חותכי חוטים וכדורים בסגנון בור. משחק החצר הענק הזה הוא בעצם גרסה למשחק שולחן Ker-Punk שתוכלו לקבל בארון המשחקים שלכם.

ילדי למדו כיצד לשחק במשחק דומינו אמיתי (בניגוד לפעילות בה אתה מחרוז אותם בדפוסים מורכבים ומפיל אותם) כשביקרנו בסאלם הישנה

הופתעתי מכמה כיף שהם שיחקו, ואני חושב שמסיבה חיצונית עם דומינו יכולה להיות מהנה גם למבוגרים וגם לילדים. תסתכל על ההורים איך אתה יכול לעשות משחקים מהנים למסיבה בחוץ שלך.

כשהיום ארוך והאוויר חם ותיקת הדשא הרכה שלך בחצר האחורית

היא המקום היחיד שאתה יכול להיות בו בחוץ בקיץ, לאכול ארוחת ערב מתחת לכוכבים או לראות סרט על מסך חיצוני, שם אין דבר טוב יותר מאשר לשחק במשחקי דשא. יש הרבה משחקי מסיבות בחוץ, אבל משחק הדשא הזה נהדר כשיש הרבה אנשים שצופים ומריעים לקבוצה. זה עובד עבור 2-8 שחקנים, ולכן זה מושלם אם אתה מפגש קטן או גדול.