ניתוח לעיצוב הירכיים

כשאנשים מאבדים כמות משקל משמעותית, העור שנשאר מאחור נוטה להתקשות להתכווץ כדי להתאים לקווי המתאר החדשים של הגוף, וכתוצאה מכך הוא תלוי באופן רופף על הגוף. עור עודף שנשאר רופף משמש רק כתזכורת כואבת למשקל שאבד כל כך בקפדנות. 

ניתוח לעיצוב הירכיים במרכז אסתטי רפואי מתקדם מסייע להידוק האזורים שעבדתם כל כך קשה לשיפור. הניתוח מסייע לעצב מחדש אזורים רבים בגוף, כולל הבטן והירכיים. ניתוחים לעיצוב הגוף מתמקדים בעיקר בהסרת עודפי עור ורקמות שומן ליצירת מראה גוף הדוק ומחוטב יותר. 

מועמדים אידיאליים לניתוח לעיצוב הירכיים

מועמדים אידיאליים להליכי ניתוח לעיצוב הירכיים במרכז אסתטי רפואי הם אנשים שנוטים לשמור על משקל יציב למשך שנה לפחות, עם ציפיות מציאותיות, נחושים לשמור על אורח חיים בריא, ואין להם מצבים רפואיים קיימים.

מאפייני ניתוח לעיצוב הירכיים

ניתוח לעיצוב הירכיים נמשך עד מספר שעות, בהתאם לכמות העור הרופף והשומן שיש להסיר. כדי להסיר את עודפי העור, מתבצעים חתכים שמוסווים ככל האפשר על ידי עבודה עם קווי המתאר הטבעיים של הירכיים. 

במהלך הליך ניתוח לעיצוב הירכיים במרכז אסתטי רפואי, ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם ליניקת הזומן מאזורים בעייתיים במקומות אחרים בגוף. בתום ההליך משתמשים בתפרים רפואיים לאיטום החתכים.

התאוששות לאחר ניתוח לעיצוב הירכיים

בהתאם למורכבות ההליך, תקופת הריפוי אורכת כשבועיים-שלושה. המנתח יספק רשימת טכניקות טיפול לאחר ניתוח לעיצוב הירכיים שיש להקפיד עליהן על מנת להגביל כל סוג של סיבוכים שעלולים להתרחש לאחר הניתוח.

חשוב להקפיד על זמן הריפוי. כדאי להימנע מהרמת חפצים כבדים והשתתפות בפעילויות כמו ספורט ופעילות גופנית נמרצת לפחות חודש לאחר ההחלמה. עם הזמן ידעכו תופעות לוואי כמו תחושת קהות ראשונית, חבורות ונפיחות. ניתן להמליץ על בגדים לאחר ניתוח לעיצוב הירכיים, ואלה יסייעו בשליטה על הנפיחות ויתמכו בהתאמה טובה יותר של העור וקווי המתאר של הגוף.

התוצאות נראות כמעט מיד, למרות שעשויים לחלוף מספר חודשים עד שהתוצאות הסופיות מתפתחות. התוצאות משפיעות לאורך זמן אם אתם שומרים על כושר, משקל גוף ובריאות כללית.

מעבר לאתר לחצו על הקישור הבא

צילום:freepik