נוטריון תהליך עבודה

אם נוטריון עובד עם מסמכים שבהם הנזק הפוטנציאלי לאדם עשוי לעלות על 25,000$, עליו לשקול סכום ביטוח E&O הקרוב לערך המצוין במסמכים (חתימות נוטריוניות של סוכנים או הלוואות סגירה לעדים בלבד). הגוף המוסמך גובה תשלום עבור טיפול בבקשה והדפסת אישור עמלת הנוטריון. מדינות רבות דורשות ממבקשי נוטריון לקבל ערבות לפני המינוי.

נוטריון תהליך עבודה 

כמו עסקאות מקרקעין בחלק מהמדינות, נדרשת נוכחות אישית של נוטריון. לדוגמה, נוטריון מקוון הממוקם בפלורידה עשוי ליצור קשר עם מנהל קליפורניה כדי לאמת מסמך לשימוש בטקסס. הנוטריון הנייד יכול לבקר את כל החותמים ולהשלים את התהליך בקלות. נוטריון נייד הוא איש קשר שיבצע את תהליך האימות בזמן שנוח לך.

נוטריון מאפשר לך ליצור קשר מיידי עם נוטריון מקוון

מה שמפשט את תהליך האישור הנוטריוני האישי שלך. נוטריונים מקוונים בעלי רישיון פלורידה יכולים כעת לאמת מסמכים אלקטרוניים עבור לקוחות בכל מקום בארצות הברית באמצעות חיבור אודיו-וידאו מאובטח. בשנת 2007, נוטריונים בפלורידה הוסמכו לראשונה לנהל נוטריונים אלקטרוניים, במסגרתו השתמשו נוטריונים בחתימות אלקטרוניות כדי לאמת מסמכים דיגיטליים.

בעת אימות אמיתות המסמכים

על הנוטריונים לזהות את החתומים על המסמך על מנת להעלים מתחזים ולוודא שהצדדים יתקשרו בהסכם מרצון ובמודע. כעובד מדינה אחראי, הנוטריון אחראי על אימות אמיתות המסמכים ופועל כעד חסר פניות בחתימה על מסמכים משפטיים. נוטריון הוא פקיד שמונה על ידי מדינתם כעד חסר פניות למי שחותם על מסמכים חשובים.

נוטריון אחראי לאמת את זהותם של אנשים החותמים על מסמכים חשובים

לפקח על עמידה בתקנות ממשלתיות, ולהשתמש בשכל הישר אם אדם נמצא כמרמה או מנסה בדרך אחרת לערער את תהליך האישור הנוטריוני. על הנוטריון להוכיח את זהות החותמים על המסמך המשפטי, הן לעיון אישי והן בהתייחסות למסמכי זהות כמו רישיון נהיגה או דרכון. הנוטריון מאשר את זהות הצדדים המעורבים, מוודא שהצדדים בריאים וחותם על המסמך מרצון ללא כפייה. נוטריון הוא בעל תפקיד שמאשר את זהותו של כל מי שחתום על מסמך, מאשר את חתימתו ונושם חותמת (או "חותם") על המסמך.

תפקידו של הנוטריון לוודא שכל החתימות על המסמך חוקיות

אולם אם המסמך המשפטי אינו עומד בדרישות או שלא נקבעה זהות הצדדים המעורבים, רשאי הנוטריון לסרב לאשר את המסמך. חותם נוטריוני אמנם לא בהכרח הופך את המסמכים למחייבים מבחינה משפטית, אך נוכחותו של נוטריון בזמן החתימה יכולה לסייע במתן תוקף לחוזה ולספק עד במקרה של בעיות. מוסדות מסתמכים על נוטריונים כדי לתת אמון מלא במסמכים חשובים.

נוטריונים נוכחים בחתימה על מסמכים חשובים ומאמתים את זהות החותם או החותמים

את נכונותם לחתום על פעולות והכרתם את תוכן המעשה או הפעולה. הם מאמתים את זהות החותמים על המסמכים ובודקים אם הם חותמים עליהם ללא כל לחץ או הפחדה. הם פועלים כצד שלישי ניטרלי מטעם הממשלה כדי להבטיח שכל החתימות האישיות הן לגיטימיות ושהמסמכים יעובדו כהלכה. הם גם בודקים שהחותמים פועלים בהתנדבות ושהם מבינים את מהות המסמכים שעליהם יש לחתום.

כדי לטפל בכל המסמכים שצריך לעבור אישור נוטריוני. הנוטריון עבר הכשרה מיוחדת לאמת את האותנטיות של מסמכי ההלוואה, דבר שעלול להיות ארוך ומבלבל. מדינות מסוימות דורשות גם הכשרת נוטריון, שבדרך כלל ניתן לעשות זאת באופן מקוון. כפי שהוזכר לעיל, מדינות מסוימות אינן דורשות בחינות או חינוך נוטריוני.

כל תהליך הבקשה מתרחש ברמת המדינה, והמחוז בו מתגורר או עובד הנוטריון אינו מעורב. במדינות אחרות, הנוטריון הולך ללשכת קנצלר המחוז כדי להישבע ולמחוז שבו מושבע הנוטריון (בדרך כלל זהו המחוז שבו מתגורר הנוטריון, אם כי זה עשוי להיות המחוז בו מתגורר הנוטריון, שמתי לב אם הנוטריון עובד במדינה זו, אך מתגורר במדינה שכנה) מופיע על החותמת של ועדת הנוטריון. המינוי הזה הוא בכל מדינה, אז ברגע שה-NSA יקבל את ועדת הנוטריון שלו, הם יכולים לאמת בכל מקום באותה מדינה. שעות הנוטריון משתנות בהתאם לשאלה אם הם עצמאיים או חברה שבה שטר נוטריון הוא אחת המשימות הרבות.

נוטריונים חייבים להיות מרוצים מהליכים

חקיקה ממשלתית, ניירת ובירוקרטיה הקשורים לבירוקרטיה ותהליכים ממשלתיים. בפרט, נוטריונים חותמים צריכים לדעת כיצד פועל כל תהליך המשכנתא, בנוסף לתפקידם כנוטריון. זכור כי עמלות נוטריון אינן אותו דבר; רק לנוטריון החותם יש את ההכשרה הנוספת הנדרשת לעבוד איתך בתהליך המשכנתא.

באחריותך לדעת על מה אתה נרשם שכן נוטריונים אינם מספקים ייעוץ משפטי

אמנם אינך צריך לדעת כיצד לנסח או לנתח את כל חלקי המסמכים המשפטיים, אך הם צריכים להיות מסוגלים לקבוע על אילו אנשים חותמים ואילו חובות של נוטריון חלות על מצב נתון.

חברות מסוימות מספקות אפליקציה אוניברסלית המאפשרת ללקוחות למצוא נוטריון באינטרנט, להוריד ולחתום על מסמכים, וצ'אט וידאו עם הנוטריון. חלק מהאתרים של ממשלת המדינה מאפשרים לך גם לחפש נוטריונים.

בעת עבודה באינטרנט

נוטריון חייב לאמת את זהותך ולהקליט את חתימתך באמצעות סרטון. העלות של אימות מקוון מרחוק של מסמך חתום נפרד נקבעת על ידי המדינה בה אחראי הנוטריון. לקבלת מסמך מאושר, פנה לנוטריון, אמת את זהותך וחתום על המסמך. אם הנוטריון לא בטוח אם אתה מי שאתה אומר שאתה, הוא עשוי לסרב לאמת את המסמך שלך.

אז הנוטריון מטביע חותם נוטריון דיגיטלי ובמידת הצורך אישור נוטריון

הפעלת אישור הנוטריון המקוון מתחילה כאשר הנוטריון לוחץ על כפתור התחל הפעלה. תפקידו של הנוטריון הנייד הוא לוודא את זהות החותם, להיות נוכח בחתימה על המסמך ולבסוף לשים את חתימתו וחותמו על המסמך.

תפקידו כולל גם אימות האותנטיות של כל המסמכים ולוודא שאין התחייבויות חתימה או איומים

עם זאת, עבודתו של נוטריון חורגת מהנוכחות בעת החתימה על מסמכים. אם אתה רואה חותמת נוטריונית על המסמך, זה אומר שהנוטריון אישר את אמיתות העסקה ואת נכונותה.

אם הם לא יאמתו את החתימה שלך

הם לא יוכלו לאמת מי חתם על המסמך. לדעת אילו מסמכים יש לאמת תעזור לכם למיין את המסמכים ולהכינם לנוטריון נייד. אם אדם שיכור, נוטל תרופות חזקות או מסיבה כלשהי אינו יכול להבין מה קורה, הנוטריון לא יכול לאשר את המסמך.