עמדת טעינה לרכב חשמלי

חברת הנדסת המכונות הגדולה באירופה העניקה לעובדיה עמדת טעינה משלה לרכבים חשמליים. החברה מוכרת היטב – בענף, אבל אולי לא הרבה אנשים יודעים שהיא מייצרת תחנה להטענת כלי רכב חשמליים.

אם אתה רוצה להתקין משהו

כדי להטעין את המכונית החשמלית שלך במוסך, בחניה או במקום אחר, עמדת הטעינה הזו מ- EVSE היא בדיוק הדבר. אם אתה זקוק לשקע בלבד, תוכל להתקין אותו לפני הקנייה ולהכניס את המוסך להפעלה ותחנות הטעינה יגיעו עם הגעתך. במוקדם או במאוחר, לרוב חשמלאי המצברים – בעלי מכוניות ירצו מצבר טעון במלואו – תהיה מצבר הניתן לטעינה תוך זמן קצר. כל שעליך לעשות הוא לחבר את המטען לרכב החשמלי שלך כשאתה חוזר הביתה מהעבודה, וכולכם תוכלו להכין את הרכב החשמלי הטעון במלואו למחרת בבוקר.

בעוד שניתן לרכוש מטענים המותקנים בבית במחיר של 500 עד 1,000 דולר, עדיין יש ביקוש למטענים ציבוריים, מכיוון שרכבים חשמליים לא מגיעים רחוק מאוד בלי להטעין אותם באופן קבוע.
כדי לקרוא עוד אודות עמדות טעינה לרכבים חשמלים ועמדת טעינה לרכב חשמלי ניתן לגשת לאתר evcar.co.il

שוק תחנות טעינה לרכבים חשמליים הולך וגדל ומונע על ידי הביקוש הגובר לרכבים חשמליים בארה"ב ובעולם

כדי להפוך אותם למספר הולך וגדל ולהפחית את מספר עמדות הטעינה, יש צורך בתמיכה ממשלתית רציפה, מה שמקטין עוד יותר את זמן הטעינה.

לפורד

למשל, יש את רשת הטעינה של FordPass, המציעה 13,500 עמדות טעינה לשותפים כמו Greenlots ו- Electrify America. טעינת תשתית לרכבים חשמליים חיונית לשימוש נרחב בטעינה של רכבים חשמליים. בניית רשת ציבורית של תחנות טעינה מהירה בארצות הברית ובעולם תאפשר ל- GM וליצרניות רכב אחרות להתחרות טוב יותר עם טסלה, שהיא כיום מובילה עולמית במכירת רכבים חשמליים ובעלת רשת פרטית משלה של תחנות טעינה מהירה. .

על פי Nalyze

ארה"ב לבדה זקוקה ל -40 דגמי מכוניות חשמליות או יותר, אשר ככל הנראה יהיו בדרכים בהמוניהם. אתה יכול לצפות להוציא מקום בין 400 $ ל -1,200 $ על תחנת טעינה מוסמכת לרכב חשמלי. בקליפורניה יש המספר השני בגודלו של כלי רכב חשמליים בארה"ב, על פי אתר evadoption.com העוקב אחר בעיות ברכבים חשמליים.

על ידי שילוב של כלי רכב חשמליים עם פאנלים סולאריים על הגג, אתה יכול לקזז את העלות של תחנת טעינה, על פי דו"ח שפורסם לאחרונה מהמעבדה הלאומית לאנרגיה מתחדשת.

היתרון של טעינה בבית

הוא המחיר הנמוך יותר של חשמל ביתי לעומת עמדות טעינה יקרות לרכבים חשמליים על הכביש. אם יש לך גם אפשרות לטעון את המכונית שלך בעבודה, בעלי רכבים חשמליים רבים יבואו להטעין את המצבר שלהם כך שהם מוכנים להטעין את המכונית החשמלית בקצב גבוה יותר. ואכן, אנשים רבים בוחרים בתחנת טעינה המספקת יותר חשמל מכפי שרכביהם החשמליים הנוכחיים יכולים להתמודד. כבל טעינה רגיל עשוי להתאים לכם היטב, אך ככל שהטווח גדל, תוכלו להחליט שתחנת טעינה תגדיל את כמות החשמל העומדת לרשותכם ולמכונית החשמלית שלכם בבית ובטווח הרכב שלכם.

אם ברצונך לטעון במהירות האפשרית, תוכל להשתמש בתחנות הטעינה ברמה 3, מכיוון שהן מציעות לרכב החשמלי שלך טווח ארוך בזמן קצר. מטען רמה 3, הידוע גם בשם DFCHKW או תחנת טעינה מהירה, מיועד לטעינת רכב חשמלי במהירות הגבוהה ביותר.

תחנת הטעינה ברמה 3 יכולה לפרוק את הסוללה החשמלית בפחות ממחצית הזמן הדרוש למטען רמה 1

תחנות הטעינה ברמה 2 יכולות להטעין את מצבר הרכב החשמלי בשבריר מהזמן הדרוש לתחנת הטעינה ברמה 4, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אנשים שקונים מכונית חשמלית לחלוטין.

זה יכול להיות כי לטסלה יש תחנת טעינה צמודה לקיר

שתטעין את המכונית מהר יותר. בעוד שתחנות טעינה לרכבים חשמליים אינן נפוצות במקומות ציבוריים, רוב בעלי הרכבים החשמליים יכולים להתקין אותם בבית. זה יכול לקרות אם תחנות טעינה ציבוריות בערים הופכות נפוצות יותר.

עם עמדת טעינה בבית

אתה יכול לתדלק את המכונית שלך בבית בכל עת מבלי לחפש נמל ציבורי. אם אינכם בבית, תחנות ציבוריות יכולות לטעון את המכונית החשמלית שלכם מהר יותר ממטענים לבית, אך לא במהירות כמו מטען ביתי. תלוי כמה זמן אתה צריך לגבות תשלום עבור הנסיעה שלך, יש לך מגוון אפשרויות לתחנות טעינה. לדוגמא, אם אינכם בבית, תוכלו לבחור בין טעינה בבית או בתחנה ציבורית, תלוי בשעה ביום ובמשך הנסיעה.

ישנם סוגים רבים ושונים של תחנות טעינה לרכבים חשמליים

המכונים לעתים קרובות "ציוד שירות חשמלי לרכב" (EVSE). השוק מחולק לתשתית טעינה ויש מספר מטענים שונים בארה"ב ובמדינות אחרות. הם מופרדים על ידי רמת טעינה וזמינים בבית, בתחנות ציבוריות או בתחנת טעינה ביתית.