מה חשוב לדעת על טיפול בפטריות בציפורניים?

שמתם לב כי הציפורניים התחילו לשנות את הצורה או את הצבע שלהן? קחו בחשבון כי ככל הנראה מדובר על היווצרות של פטרת בציפורניים. פטרת בציפורניים אומנם לא מסכנת את בריאותכם, אך היא כן מביאה איתה למפגע אסתטי אמיתי. אף אחד לא ירצה להסתובב בחוץ כאשר הציפורניים שלו מלאות בפטריות. למזלכם קיים טיפול בפטריות בציפורניים שגם מביא איתו תוצאות מעולות. מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים שיטת טיפול מסוימת? מידע נוסף תוכלו למצוא באתר של ד"ר אנדי קרף.

ניתן למנוע את הופעת הפטרת

כל מיני פעולות קטנות שתוכלו לנקוט אמורות למנוע את הופעת הפטרת. כמובן שלא מדובר על מניעה מוחלטת, אך הפעולות הקטנות הללו עשויות להוריד את הסבירות שהיא תופיע. אנו מדברים על ניקוי קבוע של כפות הרגליים ושל הציפורניים. אוורר תמידי של כפות הרגליים כל עוד זה אפשרי ולא יגרום לכם אי נוחות. גזיזה נכונה של הציפורניים וביקור אצל איש מקצוע לצורך ביצוע פדיקור.

ניתוח לא יביא תוצאות טובות

בשונה מאפשרויות אחרות בהתמודדות עם פטריות בציפורניים – הניתוח לא יהיה יעיל. הניתוח יכול להתמודד עם הנראות החיצונית של הפטרת אך לא יטפל בשורש שלה. המשמעות היא שבתוך זמן קצר תמצאו את עצמכם חוזרים שוב לאותה הנקודה. הפטרת תרים ראש, ואתם תמצאו את עצמכם חסרי אונים מולה. לכן אם הציעו לכם ניתוח בתור טיפול בפטריות בציפורניים מוטב כי תבחנו אפשרויות אחרות.

משחות לטיפול בפטרת בציפורניים

אחת מהדרכים הכי יעילות להתמודדות עם פטרת בציפורניים היא שימוש במשחה. המשחה אמורה בין היתר לעצור את התפשטות הפטרת, ובשלב מסוים היא גם מסירה אותה. אך עליכם לדעת כי מריחה של משחות בכף הרגל יכולה לקחת זמן. שלא נדבר על כך שמריחת המשחה עלולה להביא איתה לא מעט אי נוחות. אך כמובן שבמקרה הזה המטרה יכולה בהחלט לקדש את האמצעים שעומדים לרשותכם.

טיפול בפטרת בציפורניים על ידי לייזר

רוצים לקבל טיפול איכותי שגם מביא לתוצאות מהירות? טיפול בלייזר בפטרת בציפורניים הוא ללא ספק הטיפול הכי טוב שיש. הטיפול הזה יאפשר לכם לדעת כי אתם עשיתם את הבחירה הנכונה. קרן הלייזר חודרת אל תוך הציפורן ומחסלת בצורה אפקטיבית את הפטרת. במצב כזה תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה הפטרת מתחילה להיעלם במהירות. תוך כמה טיפולים תוכלו לראות בשיפור ניכר במצב של כף הרגל שלכם. 

צילום:freepik