לייזר טאג מומלץ

הפעלת לייזר טאג מומלץ למי?

מהו לייזר טאג?

לייזר טאג הוא משחק שמשחקים בחדר חשוך עם שימוש ברובי לייזר.

השחקנים יכולים לירות בשחקן השני עם הלייזרים שלהם ואם יורים בו, הם יצאו מהמשחק.

ניתן לתייג את השחקנים באמצעות קרן לייזר מהאקדח של היריב או ממטרה אלקטרונית, חלקם מוארים וחלקם דורשים זיהוי אינפרא אדום.

לייזר טאג הינה הפעלת מומלצת לילדים ומבוגרים

הפעלת לייזר טאג הוא משחק שמשחקים בו שתי קבוצות בו השחקנים משתמשים ברובי לייזר כדי לירות בחברי הקבוצה היריבים. מטרת המשחק היא לחסל את כל חברי הקבוצה היריבה. הלייזרים משמשים לירי לעבר יריבים, שלובשים אפודי מגן ועליהם חיישנים. השחקן שנורה "תייג" את השחקן ואז הוא יצא מהמשחק עד שניתן יהיה לתייג אותו שוב.

המשחק הומצא על ידי ג'יימס ג'ורג' ב-1969 והוא רשם פטנט ב-1976. טאג לייזר הוצג לראשונה לקהל המיינסטרים ב-1979 עם גרסה מסחרית בשם "פוטון".

למה זה כיף לשחק לייזר טאג?

לייזר טאג הוא משחק בו שחקנים משתמשים ברובי לייזר כדי לירות אחד בשני ולצבור נקודות. המשחק משוחק בזירה סגורה עם ערפל, מכשולים ואפקטי תאורה מיוחדים.

המשחק משוחק על שטח פנימי גדול או שטח חיצוני שחולק לאזורים. שחקנים משובצים לאחת מהקבוצות ולובשים אפודי מגן המזהים אותם כחלק מאותה קבוצה. הם גם לובשים כיסויי ראש עם מטרה מחוברת שמציגה את נקודות הפגיעה הנוכחיות/מצב הבריאות שלהם.

מה מטרת המשחק של לייזר טאג?

מטרת המשחק היא ששחקנים באותה קבוצה יחסלו את כל חברי הקבוצה השנייה על ידי פגיעה בהם בלייזרים מספיק זמן כדי שמצבם הבריאותי יגיע לאפס או על ידי נגיעה בהם בתוך האזור שלהם (מסומן על ידי אורות בצבעים שונים). השחקן או הקבוצה האחרונים שעומדים מנצחים בסיבוב.

לייזר טאג הוא משחק שבו שחקנים לובשים ציוד מגן ומנסים לצבור נקודות על ידי פגיעה ביריבים עם קרני אינפרא אדום לא מזיקות. המשחק משוחק בזירה סגורה עם ערפל ומוזיקה. מידע נוסף ושאלות על לייזר טאג ניתן למצוא בקישור.

זוהי דרך מצוינת להתאמן ולהנות בו זמנית. אנשים מכל הגילאים יכולים לשחק בו, אז זה לא מיועד רק לילדים. החיסרון היחיד של המשחק הוא שהוא עלול להיות יקר אם אתה רוצה לשחק לעתים קרובות.

האם טאג לייזר מסוכן לעיניים שלי?

טאג לייזר אינו מסוכן לעיניים שלך. קרני הלייזר נועדו להיות בטוחות לכולם.

קרני הלייזר נועדו להיות בטוחות לכולם.

משחק הלייזר טאג הוא משחק מהנה ואינטראקטיבי שיגרום לך להרגיש כאילו אתה בעתיד. עם זאת, יש כמה אמצעי זהירות שעליך לנקוט כדי להבטיח את בטיחותך במהלך המשחק.

טאג לייזר אינו מתאים לכל אחד. זה יכול להיות מסוכן לעיניים שלך אם אתה לא משחק בו בבטחה. הנה כמה טיפים כיצד לעשות זאת:

– הרכיבו משקפי מגן או משקפי מגן בזמן משחק

– לשחק באזורים מוארים היטב

– הימנע מלהסתכל ישירות על קרני הלייזר

– שמור את עיניך במרחק של 10 רגל מאקדח לייזר טאג של כל שחקן אחר

מה זה "טאג"? מתי אנחנו לובשים "מגן לייזר" ואיך זה עובד?

טאג הלייזר הוא סוג של משחק שמשחקים בשטח גדול. השחקנים לובשים אפודים שעליהם חיישני אינפרא אדום, והמטרה היא לפגוע ביריב עם קרן הלייזר. האפודים מגיעים עם מגן קטן המגן על השחקן מפגיעה בקורה של היריב.

לייזר טאג הוא סוג של משחק לחימה שבו שחקנים משתמשים ברובים הפולטים אור אינפרא אדום כדי לירות ביריבים. התותחים פולטים אלומה בלתי נראית שלא ניתן לראות בעין האנושית, אך נרשמת כפגיעה באקדח או באפוד המגן של היריב כאשר הוא פוגע בחפץ.

מגן לייזר חובש על ידי משתתפים במשחקי לייזר טאג כדי לזהות פגיעות ולמנוע אותן. הם מורכבים מסדרה של חיישנים שיכולים לדעת אם נפגעו או לא.