אם אתם מחפשים גור שיצו למכירה אתם צרכים לקרוא את זה

חושבים לקנות גור שיצו למכירה? במדריך זה אדריך אתכם על כל התהליך של רכישת גור שיצו. אסביר מדוע שיצו הוא הגזע המושלם, מה הם השלבים שיש לבצע בעת רכישת גור, מה עליכם לבדוק על מנת לוודא שאתם קונים כלב בריא ומאושר ולא חתול בשק ואמליץ על שני מקומות מומלצים בעלי מוניטין שמשם תוכלו לקנות גור שיצו.
למידע מורחב בנושא של מגדל שיצו בעל מוניטין באפשרותך לבקר ב- kelev-lev.co.il

למה שיצו הוא הכלב המתאים ביותר לכל אחד?

גורי שיצו הם בחירה מצוינת למי שמחפש חבר פרוותי אוהב ומלא חיבה. עם המראה המקסים והאופי הידידותי שלהם, כלבי השיצו הם חיות מחמד משפחתיות נפלאות. להלן שלוש סיבות מדוע כדאי לשקול לבחור גור שיצו:

ראשית, השיצו ידועים במזג העדין והאוהב שלהם. הם נאמנים להפליא ונהנים להיות בקרבת בני המשפחה האנושיים שלהם. בין אם יש לכם ילדים או קרובי משפחה קשישים בביתכם, גור שיצו יהפוך במהרה לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלכם, ויספק נוחות, חברותיות ושעשוע לכולם.

שנית, שיצו הם זן קטן, מה שהופך אותם לאידיאליים גם לדירות וגם לבתים גדולים יותר. גודלם אומר שהם אינם דורשים כמות גדולה של מקום כדי להיות נוחים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אלה המתגוררים באזורים עירוניים. בנוסף, גודלם הקטן מאפשר לטפל בהם בקלות, מה שהופך אותם למתאימים למשפחות עם ילדים בכל הגילאים.

כמו כן, כזע השיצו הוא גזע היפואלרגני – ללא נשירת שיער וללא ריח כלבי, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אנשים עם אלרגיות. הפרווה ההיפואלרגנית שלהם פירושה שהם מייצרים פחות אלרגנים, מה שמפחית את הסיכון לעורר אלרגיות אצל אנשים רגישים. זה הופך אותם לאופציה מצוינת עבור משפחות שרוצות חבר פרוותי אבל יש להם חששות לגבי אלרגיות.
לפרטים מורחבים אודות גור שיצו למכירה וFCI יש לגלוש לאתר fci.be

גור שיצו שובב רץ בשדה דשא, מציג את אופיו האנרגטי.
גור שיצו שובב רץ בשדה דשא, מציג את אופיו האנרגטי.

איך למצוא מגדל שיצו בעל מוניטין?

כשאתם מחפשים גור שיצו, חשוב מאוד למצוא מגדל בעל מוניטין שמתעדף את בריאותם ורווחתם של כלביו. הנה כמה צעדים שיעזרו לכם למצוא מגדל בעל מוניטין:                                                                   

  • 1. מחקר ובדיקת המלצות:
    התחילו במחקר מגדלים מקומיים באינטרנט או בקשו המלצות מחברים, משפחה או הוטרינר שלכם. חפשו מגדלים בעלי מוניטין טוב וביקורות חיוביות מלקוחות קודמים.
  • 2. בקרו את המגדל באופן אישי:
    לאחר שתהיה לכם רשימה של מגדלים פוטנציאליים, קבעו ביקור במקום שבו הם מגדלים את הכלבים שלהם. זה יאפשר לכם לראות ממקור ראשון כיצד הם מגדלים את הגורים וכיצד המגדל דואג לכלבים שלו. שימו לב לניקיון, למצב הרפואי של הכלבים, להתנהגות שלהם, ולמצב הכללי של מקום הגידול. אם המגדל לא מוכן להראות לכם את המקום ונותן תירוצים כמו "אין לי ביטוח בשבילכם" או פשוט לא מוכן שתכנסו לראות ומוציא לכם את הגור החוצה צריכה להדלק לכ נורה אדומה. כנראה שיש לו מה להסתיר מכם. 
  • 3. שאלו לגבי בדיקות רפואיות וטיפולים שוטפים:
    מגדלים בעלי מוניטין ייתנו עדיפות בראש ובראשונה לבריאות הגורים שלו ויערוך בדיקות רפואיות וביקורים תכופים לכלבים שלו אצל הווטרינר. שאלו את המגדלים לגבי הבדיקות הבריאותיות שהם מבצעים, כגון בדיקות גנטיות לבעיות בריאות נפוצות של שיצו, תאריכים של חיסוני משושה שנעשו לאמא, תאריך חיסון תילוע אחרון, חיסון תולעת הפארק, כלבת, טיפול גט טפילים מקלחות וכו.. הם אמורים להיות מסוגלים לספק לכם תיעוד של כל בדיקות הבריאות זה צריך להיות רשום בתיעוד הרפואי של הכלב אצל הוטרינר ובפנקס החיסונים.
  • 4. הכירו את ההורים:
    מפגש עם ההורים של הגור ייתן לכם מושג על הטמפרמנט, האופי, המראה העתידי של הגור, הבריאות הכללית שלהם, ובעיקר לראות שלא עובדים עליכם ומוכרים לכם גור מעורב או גור עם פגמים גנטיים. מגדל אחראי יאפשר לכם ליצור אינטראקציה עם ההורים ולענות על כל שאלה שתהיה לכם לגבי השושלת וההיסטוריה הבריאותית שלהם.
  • 5. בקשו אסמכתאות:
    בקשו המלצות מלקוחות קודמים שרכשו גורים מהמגדל. המלצות אלה יעזרו לכם להבין על הניסיון שלהם עם המגדל ועל הבריאות והמזג של הגורים שלהם.

 

  • 5. איפה כדאי לקנות שיצו:

1. יד 2– ביד 2 תוכלו למצוא שיצו למכירה עם תעודות. המחיר לגור אם תעודות נע בין 6,000 ש"ח – 10,000 ש"ח. כאשר אתם קונים גור עם תעודות תוכלו להיות רגועים שאתם קונים כלב בריא מאחר וכל ההמלטות הללו נמצאות תחת ביקורת של ההתאחדות הישראלית לכלבנות. – בדיקות אולרסטונד, התאמה בין ההורים לפי תעודות היוחסין על מנת למנוע קשר דם בין ההורים, בדיקות רפואיות סדירות, בדיקת גזע אצל רכז הענף, השתתפות של ההורים בתחרויות כלבים וכו.. כל זאת על מנת לוודא שהגור שקונים הוא אכן גזעי, שהמגדל הוא אמין ושלא תגלו בהמשך חייו שיש לו בעיה רפואית, קוגנטיבית או פגם גנטי כלשהו. חשוב לשים על כך דגש. מגדלים ובתי גידול רבים בישראל שמים את הכסף והתגמול על גוריהם לפני בקיאותם של הכלבים ועוגמת הנפש של הלקוחות והגורים. אתר יד 2 מאשר רק פרסום של גורים עם תעודות מההתאחדות הישראלית לכלבנות בלבד. הם מוודאים זאת על ידי בקשת אישור המלטה שקיבל המגדל מההתאחדות הישראלית לכלבנות. מספר זה מופע במסמך בשם – "טופס כחול". 

2. כלב-לב  – אם גור עם תעודות זה משהו שיקר לכם ומעבר לתקציב שלכם אנחנו ממליצים על כלב-לב. זהו מגדל ביתי איכותי בשם אוריה פישלר בעל מוניתן גבוהה לאלו שמחפשים לרכוש גור שיצו ללא תעודות. אצל אוריה תוכלו למצוא גורים גזעיים בלבד (ללא תעודות) ברמה מאוד גבוהה. כל הכלבים ההורים שאוריה מגדל ומזווג איתם  הינם עם תעודות בינלאומיות של הפדרציה הבינלאומית לכלבנות ה- FCI ואישור ומספר סגיר מההתאחדות הישראלית לכלבנות (הכפופה לפדרציה הבינלאומית, ה- FCI) . בנוסף, כלל הכלבים שלו ומייבוא אישי מרוסיה. זאת מאחר ואוריה שם דגש גדול מאוד על איכות הגידול, איכות הגורים והשגר ועל מנת לוודא שאין קשר דם בין ההורים וכך למנוע בעיות גנטיות, קוגנטיביות, רפואיות, עירוב גזעים ועוד…

אוריה שם דגש בראש ובראשונה על בריאות הכלבים שלו, רווחתם ויחס אישי ותנאי מחייה כמו שמגיע לכל כלב וכלב. אצל אוריה הכלבים גדלים בבית ביחד איתו ועם משפחתו, בתוך ביתם החלק מבני המשפחה. אינם חיים בהאנגרים, תאים או כלובים במקום מרוחק ללא מיזוג, ובני אדם שיתנו להם יחס אישי ומגע יד. הם מטופלים ברמות הכי גבוהות שיש ומקבילים טיפולי טיפוח, טיפולים רפואיים וביקורת וטרינר שלא ניתן למצוא באף בית גידול. כל הכלבים אצלו שמחים ואינם נבחנים מאחר והורגלו לבני אדם. כלל הכלבים שלו מקבלים מולטי ויטמין ומזון איכותי על בסיס יומי על מנת לחזק אותם ולוודא את בריאותם ושמחתם. 

אוריה הוא המגדל המורשה היחיד בישראל שמבצע המלטות מבוקרות על ידי וטרינר תוך ביצוע בדיקות שגרתיות במהלך ההריון, טיפולים שגרתיים שאינם (כגון תולעת הפארק, טיפול פרעושים וקרציות, טיפול מונע לתולעים על בסיס קבוע, מתן תוספי תזונה, ביצוע 2 בדיקות אולטרסאונד במהלך ההריון, בדיקת בריאות לכלבה הממליטה לאחר המלטתה ובדיקת שגר של הגורים אצל הוטרינר.

שימו לב, אופי הכלב הוא דבר העובר בגנטיקה וגם נלמד בימי הראשונים שהגור נולד לעולם. גור שנולד למקום רועש, מלא בנביחות סרק ללא סיבה – ילמד גם הוא לנבוח ללא סיבה ויהיה קשה מאוד לאלפו. 

למה לצפות כשמביאים גור שיצו?

הכנסת גור שיצו לבית היא חוויה מרגשת ומתגמלת. עם זאת, חשוב להיות מוכנים ולדעת ולמה לצפות כאשר מביאים את החבר הפרוותי המקסים הזה הביתה.

בראש ובראשונה, היו מוכנים להמון אהבה וחיבה. שיצו ידועים בטבעם האוהב והנאמן, והם משגשגים במתן תשומת לב אנושית. סביר להניח שהגור החדש שלכם ירצה להיות לצידכם בכל עת, להרעיף עליכם נשיקות וחיבוקים.

אילוף וסוציאליזציה הם גם היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון כאשר מצפים לגור שיצו. הכלבים הקטנים והחכמים האלה יכולים להיות עקשנים לפעמים, אז סבלנות ועקביות חשובים מאוד. התחילו ללמד אותם את הכללים והחוקים בגיל מוקדם, תוך התמקדות בפקודות בסיסיות. טכניקות חיזוק חיוביות עובדות בצורה הטובה ביותר עם השיצו, אז תהיו מוכנים עם פינוקים והרבה חטיפים קטנים.

טיפוח הוא היבט חשוב נוסף בגידול כלב שיצו. "המעיל" היוקרתי שלהם מצריך הברשה קבועה כדי למנוע קשריפ וראסטות. בנוסף, העיניים הגדולות והאקספרסיביות שלהם זקוקות לתשומת לב זהירה כדי למנוע דלקות עיניים. מפגשי טיפוח רגילים יעזרו לשמור על מראה השיצו שלכם כך שירגיש במיטבו.

כמו כן, היו מוכנים להתחייבות ארוכת טווח. לשיצואים תוחלת חיים ממוצעת של 12 עד 16 שנים, אז וודאו שאתם מוכנים לספק להם אהבה, טיפול ותשומת לב במשך כל חייהם. הם משגשגים בשגרה ובעקביות, אז היו מוכנים לבסס לוח זמנים יומי להאכלה, פעילות גופנית וזמן משחק.

גור שיצו מקסים עם צעצוע, הממחיש למה לצפות כשאתה מביא את החבר החדש שלך הביתה.
גור שיצו מקסים עם צעצוע, הממחיש למה לצפות כשאתה מביא את החבר החדש שלך הביתה.

האם אתם מוכנים להתחייבות של כלב?

להחזיק גור שיצו זה לא רק חבר פרוותי חמוד ומתלטף. זה דורש מחויבות משמעותית של זמן, אנרגיה ומשאבים. לפני הכנסת גור שיצו לביתכם, שאלו את עצמכם אם אתם באמת מוכנים לאחריות זו.

ראשית, שקלו את אורח החיים ואת שגרת היומיום שלכם. שיצו הם כלבים חברתיים המשגשגים באינטראקציה אנושית. הם דורשים פעילות גופנית סדירה, גירוי נפשי ותשומת לב. האם אתם יכולים להתחייב לטיולים יומיומיים, זמן משחק וזמן איכות עם הגור שלכם? אם לוח הזמנים שלכם עמוס או שאתם לעתים קרובות רחוקים מהבית, אולי זה לא הזמן המתאים להכניס שיצו לחיים שלכם.

שנית, חשבו על המחויבות הפיננסית. כלבי השיצו נוטים לבעיות בריאותיות מסוימות, כגון בעיות שיניים ודלקות עיניים. בדיקות וטרינריות סדירות, חיסונים וטיפול מונעים נחוצים כדי להבטיח את שלומו של הכלב. בנוסף, הוצאות טיפוח, מזון איכותי, צעצועים ואביזרים הם כולם חלק מהאחריות הפיננסית של בעלות על שיצו. חשוב להיות מוכנים לעמוד בהוצאות השוטפות הללו. 

יתר על כן, עליכם לשקול את המחויבות לטווח ארוך. אורך חיים של השיצו הוא 12 עד 16 שנים, והם יוצרים קשרים חזקים עם בעליהם. האם אתם מוכנים לספק אהבה, טיפול ותשומת לב במשך כל חייכם? זה כולל להיות שם עבורם במהלך הגיל הגורי שלהם, כמו גם במהלך שנותיהם הבוגרות כאשר הם עשויים לדרוש טיפול ותמיכה נוספים.

גור שיצו למכירה – מחיר גור שיצו:

גזע גיל מחיר (ILS) מקום
שיצו 8 שבועות 3,500 – 4,000 תל אביב
שיצו 8 שבועות 2,700 – 3,000 חיפה
שיצו 8 שבועות 3,500 – 4,000 ירושלים
שיצו 8 שבועות 3,000 באר שבע

לסיכום, אין חבר פרוותי טוב יותר מגור שיצו. עם האישיות המענגת והמראה המקסים שלהם, חייכם יהיו מלאים באושר ואהבה ללא תנאים. זכרו תמיד לקנות ממגדל בעל מוניטין כדי להבטיח שאתם מקבלים גור בריא, גזעי ועם אופי וטמפרמנט טוב.