תרופות סבתא לשלשול

אם יש לך שלשול חמור, ייתכן שתצטרך להפסיק לאכול ולשתות מוצרי חלב תוך מספר ימים. הפסק להשתמש בחומרים הגורמים לשלשול, או להתחיל להשתמש בהם במידה.

אם מזון מסוים גורם לשלשול כרוני

אתה יכול לנסות לסלק את המזון או המשקה מהתזונה שלך כדי לראות אם הסימפטומים שלך משתפרים או לא. כאשר מתאוששים משלשולים, דיאטה של ארוחות קטנות תכופות עשויה להיות טובה יותר משלוש ארוחות גדולות ביום. אכלו דיאטה משקמת. כאשר מתאוששים משלשולים, דיאטה עם מנות קטנות וארוחות תכופות עשויה להיות טובה יותר משלוש ארוחות גדולות ביום.

צמחי מרפא יכולים לעשות פלאים למערכת העיכול

במיוחד שלשולים. ברוב המקרים, שלשול נגרם על ידי חיידקים, טפילים או וירוסים, בדרך כלל ממזון או מים. הגורם הבסיסי לשלשול זה עשוי לכלול זיהום, הרעלת מזון, IBS, אי סבילות ללקטוז או תרופות מסוימות.
למידע מורחב על תרופות סבתא לשלשול נא להעיף מבט ב- trufotsavta.co.il

אם שלשול גורם להתייבשות

זה סימן לבעיות בריאותיות חמורות אפשריות. שלשולים אצל תינוקות ומבוגרים צעירים עלולים לגרום להתייבשות חמורה ביילוד תוך יום אחד בלבד. שלשול הוא מצב שכיח שניתן לטפל בו בבית באמצעות תזונה עדינה והידרציה.

קרא על כמה מהתרופות הטבעיות היעילות ביותר (תרופות ביתיות

מזונות, שמנים אתריים וכו') כיצד לרפא שלשולים. צירפנו כמה תרופות ביתיות וטיפים פשוטים שיעזרו למנוע שלשולים עתידיים. למרות שהשלשול חולף מעצמו, חלק מהתרופות הביתיות יכולות להקל על התסמינים ולהאיץ את ההחלמה.

התייבשות עלולה להיות מסוכנת לילדים ולקשישים

כך שאם יש להם שלשול, חשוב מאוד לעודד אותם לשתות מים. בהשוואה למי שתייה בלבד, פתרון זה יעיל יותר בחידוש המים לאחר שלשול. שתיית משקאות אלקטרוליטים, כגון משקאות ספורט, ותמיסת ההידרציה הפופולרית דרך הפה (ORS), יכולה לעזור להקל על תסמיני ההתייבשות המלווים לעיתים קרובות שלשולים (12).

מי קוקוס יכול לשמש כתמיסת ריידציה עבור אנשים עם תסמיני שלשול קלים

זה עוזר להילחם בחיידקים הגורמים לשלשולים ומרגיע מעיים כואבים. ניתן להשתמש ברסק תפוחים לשלשול מכיוון שהוא מכיל פקטין, תרכובת טבעית המעבה צואה. תרופות כגון משלשלים וחלק מהאנטיביוטיקה עלולות גם הן לגרום לשלשולים.

אם השלשול נגרם על ידי סוגים מסוימים של זיהומים

טיפול בצמחי מרפא יכול להחמיר אותו. הטיפול בשלשול כרוני תלוי בגורם הבסיסי, וייתכן שהתרופות הביתיות הבאות לא יעבדו אם יש לך מצב רפואי חמור. חשוב להבין את הסיבות ולטפל בכל סיבוכים כגון התייבשות.

אם הרופא שלך רושם לופרמיד לשלשול כרוני

הוא יגיד לך כמה לקחת. אם הרופא רושם לופרמיד לילדך, הוא יחשב את המינון הנכון על סמך משקלו או גילו. אין ליטול לופרמיד יותר מ-48 שעות ללא התייעצות עם רופא. השג אבקה טבעית למשך 30 יום לטיפול בשלשול דמי.

כאשר יש לנו התקף חריף של שלשול

מפתה ללכת לארון התרופות, אך תרופה טבעית יותר לשלשול עשויה להיות טובה יותר לגופנו ואף להטבה לטווח ארוך. בנוסף, אנשים הנוטלים תרופות שעלולות לגרום לשלשול כרוני צריכים לדבר עם הרופא שלהם לגבי תרופות חלופיות שאין להן תופעת לוואי זו.

הם יכולים לעזור להקל על שלשולים

למרות שהראיות המדעיות מעורבות. הם גם מפחיתים את הפרשת המעי הגס, עוזרים להפחית שלשולים. ההשפעות המחזקות את החיסון שלהם יעזרו גם לאנשים רבים הסובלים משלשול ויראלי. צמחי מרפא אלה משמשים לעתים קרובות לטיפול אפילו במקרים חמורים של שלשולים תחת פיקוחו של רופא מנוסה.

עלי פטל עשירים בטאנינים וכמו פטל שחור יכולים להקל על שלשול חריף

אוכמניות טריות, או קרוב משפחה שלהן, אוכמניות, עלולות להחמיר את השלשול, אבל פירות יער מיובשים הם תרופה מצוינת. צמחי מרפא אין להשתמש בצמחי מרפא לטיפול בשלשול מבלי להתייעץ תחילה עם הרופא שלך.

בעת קביעת הגורם לשלשול, הרופא שלך יבצע בדיקה גופנית וישקול את ההיסטוריה הרפואית ואורח החיים שלך ואת ההיסטוריה הרפואית של משפחתך. אם הסיבה הבסיסית היא הגורם לשלשול, הרופא עשוי להמליץ על טיפול נוסף.

שלשול יכול להיות מאוד מעצבן, אבל רוב האנשים יכולים להיות מטופלים ביעילות עם מנוחה ותרופות ביתיות. שלשול יכול להיות אקוטי (קצר טווח) או כרוני (לטווח ארוך, למשל, יותר משבועיים).

קח תוספי סיבים כגון פסיליום

מכיוון שהם יכולים גם לעזור להקל על שלשול כרוני. בעוד סיבים ממקורות מזון או צמחים עוזרים לעתים קרובות עם עצירות, הם יכולים גם למלא תפקיד בהקלה על שלשולים. גלוטמין יכול לסייע בטיפול בשלשול הנגרם מגירוי של רירית המעי.

הומאופתיה ישנן עדויות לכך שטיפול הומאופתי יכול לעזור עם שלשולים

אנשי מקצוע יכולים להשתמש בפודופילום בתינוקות עבור שלשולים בבקיעת שיניים. זכור כי בעוד סיבים רפואיים כמו פסיליום יכולים לעזור עם שלשולים, הם משמשים יותר כמשלשלים לטיפול בעצירות.

עם זאת

אם אתה עובר כימותרפיה, עליך להימנע משימוש בכורכום כתרופה ביתית טבעית לשלשול או נטילת תוספי כורכום. זה יכול להיות מאוד לא נוח, אבל אנשים רבים יכולים לטפל בזה בבית עם תרופות ביתיות פשוטות. כמו תרופות ביתיות אחרות לשלשול, בננות יכולות לעזור לך להיפטר מהשלשולים במהירות עם תרופות ביתיות טבעיות. דיאטת BRAT (Anti-Diarrhea Diet) היא שילוב של מזונות שצריך לאכול לטיפול בשלשול.

התרופה הביתית הטבעית של סבתא לשלשול תאט בבטחה ובעדינות את התהליך על ידי מילוי נוזלים וחומרי הזנה – המפתח להחלמה. ובכן, אני מטפל בשלשול החריף ובסיבות אפשריות בגיל הזהב.

יש להשתמש רק בפירות יער יבשים או במיץ

פירות יער טריים יכולים להחמיר את השלשול. תערובת של מיץ לימון, סוכר, מלח ומים היא תרופה עממית שאנשים רבים משתמשים בה כדי לטפל בסימפטומים של שלשול, כגון התייבשות (2Trusted). תערובת של יוגורט מזג עם חילבה קלויים וזרעי קימל מצוינת גם להחזרת איזון הגוף וטיפול בשלשולים.

אם אי סבילות ללקטוז

היא הגורם לשלשול, זה עשוי להיות מועיל להשתמש בתוסף לקטאז לפני צריכת חלב או מוצרים המכילים חלב. בגבינה יש רק לעתים נדירות מספיק לקטוז כדי לגרום לתסמינים אצל אנשים עם אי סבילות ללקטוז. צמחי מרפא עתירי ריר, כגון מרשמלו או בוקיצה, יכולים לסייע בהפחתת גירוי לדופן מערכת המעיים שעלול להתרחש עם שלשול. לדוגמה, 9-30 גרם ליום של זרעי פסיליום (מקור מצוין לסיבים) הופכים את הצואה לעבה יותר ועשויים לסייע בהקלה על תסמינים של שלשולים לא זיהומיים.