שיטות מומלצות לאילוף כלבים

אחת הבעיות הגדולות באילוף כלבים של אנשים רבים היא השימוש בסגנונות ושיטות אילוף כלבים. עם כל כך הרבה שיטות אימון שונות, זה יכול להיות קשה למצוא את השיטה המתאימה במיוחד למתחילים. כמו בני אדם, לכלבים יש מזג שונה בהתאם לגזע, וגם אז כלבים מסוימים יכולים להיות קשים יותר לאילוף מאחרים. דרושות שיטות שונות לאילוף כלב, אך כולן דורשות מיומנויות וסגנונות אילוף שונים.

לדוגמא

מאמן מאוזן יכול להשתמש בטכניקות קליק לאימון מוקדם כגור, אך יכול גם להשתמש בעונשים לכלבים שעושים טעויות. למרות שכלב מאולף אינו זהה לכלב "מאוזן", זה יכול להיות מועיל ללמד את כלבכם הוראות בסיסיות לאילוף כלבים לטיפול בבעיות התנהגות, בין אם הן קיימות ובין אם אלו שעלולות להתפתח בעתיד. אם אתם מתכננים לאמן את בן / בת הזוג של הכלב שלכם לא רק על נימוסים טובים, מומלץ להשתמש באילוף "קליקר". באמצעות לחיצה ואילוף תוכלו ללמד כלב כל מיני פקודות וטריקים בסיסיים ומתקדמים בקלות וביעילות.

לימוד הכלב ומציאת השיטות היעילות ביותר לאילוף כלבים

הוא אחד מאותם דברים שצריך לשקול מחדש מדי פעם. אילוף כלבים הוא דרך נהדרת לקבל משוב ולהכיר את הטכניקות והאסטרטגיות שיעזרו לך לאמן את כלבך כראוי. בין אם אתם שוכרים מאלף כלבים או מלמדים את כלבכם בעצמכם, תוכלו ללמוד את 3 הגישות הללו לאילוף כלבים. השיטות בהן אני משתמש מבוססות על מה שלמדתי מניסיוני האישי ועל השיטות שלימדו אותי. קורסים לאילוף כלבים יכולים להיות דרך נהדרת ללמוד כיצד לאמן את כלביכם אצל איש מקצוע אשר אימן ויודע להתאים כראוי ולשנות את התנהגותם של כלבים כמוכם. אם אתם מתכננים לאמן כלבים בעיקר באופן עצמאי או עצמאי, אילוף קבוצתי הוא אפשרות טובה ודרך טובה יותר להתרועע עם הכלב שלכם ולקבל טיפים לאילוף מקצועי ולשכוח את הטיפים לאילוף מקצועי.

השיטות הידועות יותר של אילוף כלבים כוללות אילוף מבוסס זוגיות ואילוף מבוסס דומיננטיות. שיטה זו, המכונה גם אילוף "מבוסס תגמול", מתחייבת לחיזוק חיובי באמצעות תגמולים כדי להנחות את הכלב להתנהגות הרצויה.

תוכלו לאמן את כלבכם בכל שיטת אילוף חיובית, כולל אילוף על בסיס מזון. נעשה שימוש בחיזוק חיובי כדי להפוך את אילוף הכלבים ליעיל יותר ומתגמל עבור כלבים ומאלפים.

אילוף כלבים בדרך כלל כולל אילוף ציות בסיסי בכדי להשיג שליטה על בעל החיים, ואז ניתן לפתח אותו לאילוף מתקדם. שיטות אילוף לכלבי משטרה כוללות ציות, סוציאליזציה, תקשורת, תרגילי ציות, תרגילי זריזות ועוד.

אם האימון מתחיל בגיל 7-8 שבועות

עליכם להשתמש בשיטות המבוססות על חיזוק חיובי והוראה עדינה. אם אתם מחפשים טיפים לאילוף כלבים מבוגרים, זה מודל החיזוק החיובי של אילוף שהוכיח את עצמו כיעיל יותר. נטען גם כי זו הדרך הטובה ביותר לחנך כלב, מכיוון שכולם יכולים להסכים כי צריך לחנך את הכלב. אחת הסיבות לכך שאנשים רבים יותר אינם משתמשים בחיזוקים חיוביים באילוף כלבים היא לבדוק אם זה עובד עבורם.

מחקרים הראו שבעלי כלבים רבים אינם פונים לאנשי מקצוע לקבלת ייעוץ בנוגע לשיטות אילוף כלבים

לכן הנה כמה מהשיטות הידועות יותר בהן הם משתמשים. ראשית, נדבר על הדרכים השונות בהן אנשים מאלפים את כלביהם, ונסביר גם מדוע שיטות אילוף הכלבים היעילות ביותר עבדו כל כך טוב. כדי לטפל במגוון רחב של התנהגות כלבים, אלמד חמש פקודות אילוף כלבים בסיסיות.

זו צריכה להיות קריאת חובה לכל מי שמחליט לעבוד בתחום אילוף כלבים וחינוך כלבים. אם אתה רוצה ללמוד עוד על המדע שמאחורי כלבים ואילוף שלהם, בדוק את המשאבים האלה לאילוף כלבים.

אילוף כלב בעצמך

הוא תהליך מהנה ומתגמל, אך אם אתה זקוק לעזרה, אימונים הם גם אפשרות. ל- AnimalKind יש מסמך PDF סטנדרטי לאילוף כלבים ויכול לעזור לך למצוא את מאלף הכלבים המתאים ביותר עבורך. אם יש לך בעיות באימון ציות עבור הגור שלך או סתם רוצה הדרכה קטנה ממישהו עם ניסיון, מאלפי כלבים מקצועיים יכולים לעזור.

ה- RSPCA ממליץ על קורסים המשתמשים בהכשרה מבוססת תגמול, המתמקדת בחיזוק חיובי, כבסיס להכשרה. מומלץ בחום ששיטות אילוף המתגמלות את ההתנהגות הרצויה, כמו ציות, יעבדו בצורה הטובה ביותר עבור כלבך.

ישנן דרכים רבות לאמן את הכלב שלך

אך מחקרים מראים כי יישום אסטרטגיה מבוססת תגמול על אילוף כלבים יעיל יותר וטוב יותר עבור הכלב. בעזרת שיטות וכלים אלה, מאלפי כלבים יכולים לעזור לכלבים ללמוד פקודות, לתקן הרגלים רעים ואפילו ללמד אותם טריקים שתוכלו להראות לחברים ובני משפחתכם. שלא לדבר על זה שזה יתגלה ככלי אילוף נהדר לכלבים עם רמת ציות וצייתנות גבוהה.