שטיפת מרזבים ביתיים

אם לא נעים לך עם גובה הסולם או ניקוי מרזבים הם לא הרעיון שלך לזמן טוב ישנם שירותים מקצועיים רבים שיכולים לעשות זאת עבורך.

ניקוי המרזבים אינו הדבר הזוהר או היפה ביותר

אך שמירה על ניקיונם היא משימה פשוטה שיכולה להגן על ביתכם מפני נזקים חמורים. כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לנקות אותם, יחד עם הוראות פשוטות כיצד לעשות זאת. ניקוי בלחץ גבוה מרזבי צינורות מנקה בלחץ גבוה ג'ים או. מרזבי Soffit יכולים להיות האזור הקשה ביותר בביתכם להישאר נקי.

שימוש במכונת שטיפה בלחץ יכול להקל על צינורות ומרזבים להיראות טוב. כבר כיסינו את האביזרים שיכולים לעזור, אך כעת נדון בכמה טיפים לשטיפה בטוחה ויעילה בלחץ גבוה בכדי לגרום לצינורות והמרזבים שלך להיראות חדשים תוך זמן קצר.

אם אין לך זמן או יכולת פיזית לנקות את המרזבים בעצמך

תעביר אותם לידי מר הנדימן. אנו מציעים ניקוי מרזבים מקצועי, אשר לעולם אינך צריך לעשות בעצמך. כתמים קשים דורשים חומרי ניקוי וניקוי יסודי, כך שאם יש לך סבון, טבול הכל במים נקיים.

אם אתה מרגיש לא בנוח עם הגובה או הקושי לעלות בסולם

אתה יכול לנקות את המרזבים עם מפוח עלים או מכונת שטיפה בלחץ כדי להסיר שאריות מרזבים. מנקה מרזבים מורשה יבדוק את המרזבים ויסיר מהם לכלוך ופסולת. למידע נוסף או בקשה לשירות ניקוי מרזבים לביתכם, צרו איתנו קשר עוד היום. זכור כי בהשוואה לאיסוף וזריקת מרזבים ביד, בסופו של דבר זה יהיה ניקוי כאוטי יותר.

אם הבית שלך כולל יותר משתי קומות, רוב המקורות ממליצים לפנות לבעל מקצוע כדי לנקות את המרזבים בקומה השנייה מכיוון שגבהים גבוהים יותר מהווים סיכון בטיחותי עבור בעלי בתים. בכך שאתה מונע את סתימת המרזבים ומשאיר לכלוך חופשי, אתה מגן על החלונות והדלתות שלך, כמו גם על דפנות הבית והיסוד, מפני נזקי מים.

מומחים ממליצים לנקות מרזבים לפחות פעם בשנה

בדרך כלל באביב ובסתיו. ניקוי מרזבים נותן לכם אפשרות לבדוק את המרזב שלכם לאיתור נזילות ונקודות נפולות. זהו הרגל יזום חשוב להפוך את המרזבים לחלק מתחזוקת המעיין או הסתיו שלך כדי למנוע ממי הגג להתנקז החוצה מהבית והגינה שלך.

אם מרזבים סתומים או נשארים לכלוך שמפריע לפעולה התקינה של המערכת, חשוב לשמור עליהם נקיים וזורמים. כפי שמומלץ לעיל, גשם או נמס שלג עלולים לגרום לסתימות שעלולות לגרום נזק למים בחלקים אחרים של הבית, כולל הבסיס שלך.

סתימות מרזבים סבירה יותר בתקופות מסוימות בשנה

כמו באביב, כאשר העצים פולטים זרעים, ובסתיו, כאשר העלים נופלים. מרזבים סתומים, כאמור, עלולים לגרום לחלק החיצוני של מערכת המרזבים להידבק יחד עם לכלוך, עובש, אצות, אזוב, פסים וחומר אורגני אחר. אם אתה מנקה את המרזב באופן קבוע, אתה יכול למנוע ניקיון נוסף על ידי התקנת מגן מרזבים.

אם יורד גשם ויש בעיה בחיווט החשמלי, אל תנסו לנקות את המרזבים עד לתיקון החוט, מכיוון שהמים הם מוליכים מסוכנים.

כידוע, ניקוי המרזבים אינו משימה בטוחה. ברוב המקרים המרזבים מכסים עולה יותר מהמרזבים עצמם. שקול את טענות היצרנים בדבר רכישת מערכת הגנה על מרזבים כדי לשמור על עלים ומחטי אורן, אך הבטחות רבות לא התקיימו.

עלי הסתיו שלה יכולים לסתום את המרזבים שלך

בזמן לניקוי האביב ולהשאיר לכלוך שעלול לגרום לרצינות נזקים לבית שלך אם אינך מנקה באופן יזום את המרזבים שלך מפסולת

בעוד המרזבים מסיטים גשם מהגג ומהבית שלך, הם יכולים גם לאסוף עלים ופסולת אחרת. אם אתה מנקה את המרזב שלך עם שואב לחץ גבוה, הציפוי שלך עשוי להיות מכוסה בפסולת.

זה לא הפרויקט הכי מצחיק

אבל חשבון הבנק שלך יהיה הרבה יותר נחמד אם יש לך גג דולף ובסיס הידרדר בזכות מרזבים גסים. מי גשמים שנופלים מהגג שלך וזורמים דרך שלך מרזבים זורמים לביתך ומונעים נזקים מבניים בביתך. אתה גם רוצה להגן על הבסיס, החניה והמדרכה שלך מפני הצטברות מים בצד הבית שלך מפני מרזבים, מכיוון שזה מונע סחף קרקע.

שם הם סיב פתרונות לניקוי מרזבים זמינים תוכלו לרכוש בחנות החומרה המקומית שלכם

אך הזול ביותר הוא להשתמש בממיס משלכם. אתה צריך סולם כדי להגיע למרזבים, אבל זה לא כל מה שאתה צריך לעשות. על מנת לנקות מרזבים כראוי, אתה זקוק לצינור ארוך, שיכול להגיע למים ישנים גבוהים מהרגיל, כך שלא ייווצרו מספיק משקעים במרזבים שלך.

השאירו אותו לשבת בתוך המרזב במשך עשר דקות או פחות

קרצפו ושטפו בעזרת צינור או מרסס. במקום להכריח מנקה בלחץ גבוה, אנו ממליצים להשתמש במוט טלסקופי עם חיבור בצורת U בקצהו, כך שתוכלו לנקות מרזבים בגובה הקרקע. בסיום יש לנקות את כל הפסולת המזהמת את הרצפה בתחתית הצינור.

אם תנקה את המרזבים כראוי

לא רק תגן על הבית שלך מפני נזקי גשם, אלא גם תגביר את היופי של הבית שלך. ניקוי מרזבים לבנים הוא חלק חשוב בתחזוקת המרזבים שתוכלו לעשות בעצמכם. שטיפת מרזבים לבנים מוכתמים יכול להיות עבודה קלה עם מעט שומן במרפק ופתרון פשוט לניקוי מרזבים תוצרת בית.

ללא קשר לגישה הנבחרת, הצעד הראשון הוא להעריך את מצב המרזבים ולקבוע מדוע הקבוקים קיימים ומה הגורמים להם. קל להסיר זרדים ועלים יבשים מהמרזב, אך אם יש למנוע לכלוך, חומר אורגני מתפרק ושתילים קטנים, שיטת הסרה אגרסיבית יותר. ניקוי מרזב הוא חשש כמעט כמו שצריך, רע הכרחי שמגיע עם תחזוקת מלכודות זהירה.