שואב אבק לבעלי חיים

ואקום זקוף לבעלי חיים של Dyson Ball: ואקום הזקוף לבעלי חיים של Dyson Ball מאופיין במנגנון שאיבה רב עוצמה המאפשר קצב שיער גבוה יותר הן לחיות מחמד והן להורים.

אם אתה מעוניין בשואבי אבק אלחוטיים המיועדים במיוחד לשיער לחיות מחמד

תצטרך להפגיז קצת יותר ממקל זקוף רגיל, אך אנו מבטיחים שדייסון V11 בעלי חיים יהיה שווה את זה במאה אחוז. Dyson v1.5 מצא את השואבים הטובים ביותר לשיער בעלי חיים על השטיחים שבדקנו. שואב אבק הידיים למחיקת שיער לחיות מחמד Bissell אידיאלי לניקוי קטן ומגיע עם מגוון כלים מיוחדים המיועדים במיוחד לשיער כלבים כולל כלי מברשת ממונע להסרת שיער ולכלוך מוטבע מריפודים ומושבי רכב.

רוב מותגי הוואקום הגדולים כמו דייסון

ביסל וכריש הציגו מערכות ואקום מיוחדות לשיער בעלי חיים עם תכונות יניקה חזקות ומסנני אלרגיה לבעלי חיים רגישים. למרות כוח היניקה הנמוך, ואקום ידיים טוב לשיער בעלי חיים הוא חזק. הוא יכול להסתגל לחיפויי רצפה שונים, ורבים יכולים להסתגל לעוביים שונים של שטיחים.

כדי לסייע לשואב להסיר שיער חיות מחמד טוב יותר, מומחי הניקיון שלנו ממליצים לתת שטיחים וספות מכוסות פרווה להתיז ספריי אנטי סטטי או הגנה סטטית לפני שאיבת האבק כדי להקל על החוטים. שואבי האבק הטובים ביותר לשיער לחיות מחמד זמינים במיכל זקוף, בכף יד או בתצורת רובוט. העיצוב והמחיר האלחוטי חיזקו את מעמדו כשואב הידיים הטוב ביותר לשיער לחיות מחמד.

לשואבי אבק מיוחדים לשיער בעלי חיים יש תכונות יניקה חזקות ומסנני אלרגיה רגישים מספיק בכדי למנוע מהשיער להיכנס לשטיח ולשחרר חומרים מגרים לאוויר

מצד אחד, שואב אבק מכיל את כל מה ששואב לכלוך ושיער לחיות מחמד לתוך מיכל חד פעמי, מה שאומר שאתה לא צריך לשאוב עם השואב עצמו. הוואקום שלהם הוא הזול ביותר לשיער של בעלי חיים: הוואקום של Bissell CleanView Swivel Pet Uclight.

מבחינת סגנון וסוג

אתה יכול להיצמד למכלים או לשואבי אבק זקופים המיועדים במיוחד לשיער לחיות מחמד, או להמציא העדפות משלך. אם אתה יכול לעבור לדגם זול יותר עם שואב אבק של חתולים וכלבים של Miele Complete C3, שואבי אבק לשיער לחיות מחמד יכולים לקזז את העלויות הראשוניות שלהם עם אריכות ימים מרשימה. אחד משואבי האבק החריגים ביותר בשוק הוא רובוט השואב השקט, שמוכיח שהוא טוב מאוד בניקוי שיער מן החי.

Black Decker Flex vac מברשת שיער לחיות מחמד Flex נוחות לשימוש כשואב אבק במכונית וסופגות כדורי פרווה מהרצפה

פירורים מגיעים משיער לחיות מחמד ודורשים מאמץ רב יותר, אך שימוש בכלי איכותי יכול לגרום לפרווה ואקום נהדרת של חיות מחמד ולשיער להיעלם. ואקום זה מונע על ידי פסולת שיער מן החי ולכלוך מוטבע ונע בקלות על שטיחים ועצים.

יש לו שלושה מצבי יניקה

כולל אחד המסיר שיער לחיות מחמד, לכלוך ולכלוך משטיחים עבים, וניתן להחליף אותו למצב אחר במידת הצורך להחליק על רצפות חשופות או שטיחים דקים. לשואב האבק הטוב ביותר לבעלי חיות מחמד יש נכסים שיכולים להסתגל לרצפות עץ, שטיחים עבים ורהיטים. הוא לוקח בחשבון אלמנטים קלים לשימוש, כולל כבל חשמל ארוך וכלי הידוק מיוחדים לאזורים ספציפיים.

ההתמודדות עם הבלגן שהצעצוע המחבק משאיר אחריו

היא אתגר מתמשך, וכזה הדורש ואקום המתאים לחיית המחמד שלכם ולמצבו המיוחד. הבחירות המובילות שלנו נעות בין שואבי אבק אלחוטיים כמו ואקום רובוט דייסון ועד פרווה נקייה של iRobot. סוללות ומכשירי כף יד אינם כלולים במדריך הבדיקה והכתיבה שלנו לשואב האבק הטוב ביותר לפסולת של חיות מחמד, לכן חפשו במקומות אחרים כדי להעביר אותם במהירות.

הרבגוניות שלה

מערכת התכונות הצפופה והעיצוב הקל הופכים אותה לאחת משואבי האבק הרב-משטחיים הטובים ביותר שבדקנו. אם אתם מחפשים משהו זול ופשוט, נסו את שואב אבק הידיים של ביסל לחיות מחמד. ל- Shark WandVac יש זרבובית מחודדת לשאיפה קלה של לכלוך ואבק והיא מסופקת עם שני אביזרים: מטלית וכלי פיצול וכן כלי חיות מחמד רב-משטחי למאבק בשיער וחיות מחמד לחיות מחמד.

לשואבי אבק רבים יש פונקציות מיוחדות למאבק בלכלוך הנגרם על ידי כלבים וחתולים. טכנאים מבצעים מספר מעברים עם ואקום מבחן כדי לראות כמה שיער הוא יכול לספוג. מעמדים יקרים יותר ממכלים ושואבי אבק.

אם אתה מוצא את Bissell Multiclean Allergen Lift-A-Pet דגם 2852 למכירה במחיר סביר

עליך לאסוף אותו לשטיח שלך בבית. פאדדן מוסיף כי הוא משתמש לסירוגין לחברי נפש של חמישה אנשים לשואבי האבק שלו כדי שיוכל להסתובב על רצפות קשות, שטיחים וספות מרופדות. ייתכן שתרצה לנסות גם את אחד מבתי הכוח של צוות הטורבו הקלאסי של מיילס.

ה- IconPets סופגים זבל חתולים, קמח ורהיטים בתצורת כף היד שלהם. זהו הוואקום הראשון להתחבר לוטרינר, במיוחד כאשר אתה מתחיל במרפאה וטרינרית.

ההליכה דרך הפתח הצר כדי לנקות את הבלגן לקחה מספר מעברים. נראה כי לכף היד יש דש רופף המוביל לפח אשפה גדול, מה שגורם להרבה מהפסולת הנספגת ליפול לקרקע.
לפרטים מורחבים בנושא של שואב אבק לבעלי חיים יש לבקר באתר vacuums.co.il