פתרונות מחשוב לעסקים בענן

עם מגוון שירותי מחשוב ענן, משתמשים יכולים לשלוח את הנתונים האישיים שלהם לשרת ענן ולשמור אותם לגישה מאוחרת יותר. בעוד ששירותי ענן שימושיים לשימוש אישי, הם בעלי ערך גם לעסקים הדורשים יכולת גישה לכמויות גדולות של נתונים באמצעות חיבור רשת מקוון מאובטח. ספקי שירותי ענן וחברות אירוח ענן מספקים גישה מקצה לקצה לנתוני לקוחות וגישה מאובטחת ללקוחות מסוימים המשתמשים בהם לאחסון נתונים.

שירותי ענן פועלים בפלטפורמות תוכנה באמצעות רשתות וירטואליות

מה שמקל על גישה וניתוח נתונים למטרות ניתוח ומודיעין עסקי. מחשוב ענן הוא שדרוג עצום של טכנולוגיות אחסון נתונים קודמות, המאפשרות לחברות לגשת מרחוק ליישומים, לצמצם אובדן נתונים באמצעות גיבויים קבועים לשרתים אחרים ולחסוך לעסקים עלויות אחזקה משמעותיות של שרתים באמצעות משאבים מרוחקים. עבור סוגים מסוימים של חברות, הוא גם מאפשר ללקוחות לגשת למידע באמצעות יישומי שירות עצמי.

פתרונות עסקיים מבוססי ענן כמו Microsoft Azure ו- Amazon Web Services מאפשרים לך להביא משאבי IT יקרים לענן

פתרונות אלה מאפשרים לעסק שלך להשתמש במשאבים של ספק שירותי ענן לניהול ואחסון שרתים ורשתות פרטיים ומאובטחים. פתרונות מחשוב ענן ארגוניים מאפשרים לעסק שלך למנף משאבים מספקי שירותי ענן תוך שמירה על רשת שרתים שמורה, סודית ומאובטחת.

פתרונות מחשוב הענן הטובים ביותר מאובטחים ומשולבים במערכת ההפעלה שלך, אינם מפריעים לה ומאפשרים לעסק שלך לעבד את כמות הנתונים הנדרשת.

שירותי מחשוב ענן מציעים פוטנציאל חסר תקדים לשפר את ביצועי העסק ולהגדיל את הרווחים

ולכן אנו מחפשים את ספקי שירותי מחשוב הענן הטובים ביותר. שירותי מחשוב ענן יכולים לנוע בין אחסון נתונים לתוכניות פונקציונאליות כולל תוכנות הנהלת חשבונות, כלי שירות לקוחות ואירוח שולחני מרוחק. שירותים ומוצרים המסופקים דרך האינטרנט נחשבים כפתרונות ענן, ופתרונות ענן לעסקים קטנים מתמקדים ב- SaaS, המספקת לחברות גישה לתוכנות ארוזות מראש כשירות.

שירותי הענן חוללו מהפכה במחשוב, לא פחות מכך ש- IaaS, PaaS ו- SaaS מסייעים לחברות לפתח וירטואליזציה של תשתיות IT ולהעביר תוכנות לענן ללא קשר למערכת ההפעלה של המשתמשים.

היתרונות המדויקים משתנים בהתאם לסוג שירות הענן המשמש

אך השימוש בשירותי ענן פירושו שחברות אינן צריכות לרכוש ולתחזק את תשתית המחשוב שלהן. במקום להחזיק בתשתית נתונים ומרכזי נתונים משלהם, חברות יכולות לשכור גישה ליישומים ואחסון מספקי שירותי ענן.

במודל מחשוב ענן ארגוני

חברות ניגשות למשאבי IT וירטואליים על בסיס תשלום לפי שימוש מספקי שירותי ענן ציבוריים ופרטיים. תשתית כשירות (IaaS) הוא מודל השירות הנפוץ ביותר עבור מחשוב ענן מכיוון שהוא מספק תשתית בסיסית כגון שרתים וירטואליים, רשתות, מערכות הפעלה, אחסון נתונים וכוננים. מחשוב ענן הוא מודל על פי דרישה של מתן שירות שבו חברות משלמות מה שהן רוצות כדי להשתמש בשרתים ומסירות אותן דרך האינטרנט בענן.

Google Cloud מאפשרת למשתמשים ליצור פתרונות עסקיים באמצעות שירותי האינטרנט המודולאריים של Google

Amazon Web Services (AWS) היא פלטפורמה מבוססת ענן לבניית פתרונות ארגוניים המשולבים עם כל שירותי אינטרנט. Software as a Service (SaaS) הוא מודל הפצת תוכנה העושה שימוש ביישומים מבוססי ענן הנגישים דרך האינטרנט ללקוחות.
למידע נוסף בנושא של פתרונות מחשוב לעסקים בענן ושירותי מחשוב לעסקים נא לבקר באתר activate.co.il

Platform-as-a-Service (PaaS) ו- Application Platform as a Service (APAAS) הם שירותי מחשוב ענן המאפשרים למפתחים

להריץ ולנהל יישומים מבלי להתעדכן בתשתיות קוד ואחסון. PaaS מסייע לך להגדיל את היעילות העסקית מבלי שתצטרך לנהל, לתכנן, למקם ולתחזק את הפתרונות מבוססי הענן שלך ללא מאמץ.

נותני שירות מנוהלים המספקים פתרונות ענן לעסקים קטנים לא רק עוזרים לעסקים להתקדם אל העתיד

אלא גם להישאר בעסקים. כפי שנדון לעיל, לעסקים קטנים יש גישה לפתרונות ענן רבים, אך המעבר לענן אינו קל, ויש כמה שירותי IT וגיבויי ענן שאסור לעסקים קטנים להתעלם מהם.

פתרונות מבוססי ענן מאפשרים לחברות לספק שירות לקוחות טוב יותר

חברות המתמחות בהפעלת שירותים מאובטחים עשויות להיות בעלות כישורים וניסיון טובים יותר מאשר עסקים קטנים שיכולים להרשות לעצמם לשכור שירותי ענן ומסוגלים לספק שירותים טובים ויעילים יותר למשתמשי קצה. המשמעות היא שאספקת אחסון ענן מקומי כשירות לפי דרישה לעסקים קטנים מציעה הזדמנות מרווחת יותר עבור שירותי MSP.

מחשוב ענן

הוא מונח רחב המתייחס למכלול שירותים המספקים לעסקים פתרונות חסכוניים להעלאת קיבולת ה- IT והפונקציונליות שלהם. ספקי מחשוב ענן משתמשים במסגרות תשתית ותוכנה כדי לאפשר לחברות לפתח ולהפעיל יישומים משלהן. המחיר של שירותי ענן מוכווני עסקים הוא הוצאה חודשית, אך במובנים רבים הוצאה ניתנת לניהול וצפויה.

ישנם הבדלים ברורים בין שלושת המודלים העיקריים של שירותי מחשוב ענן לבין מה שהם מציעים לעסקים מבחינת אחסון ומאגר משאבים

אך כולם מתקשרים זה עם זה ויוצרים מודל מחשוב ענן מקיף. כאשר אנו בוחנים פתרונות ענן לעסקים קטנים, התפקיד הפופולרי ביותר שמעניקים נותני שירות IT (MSPs) הוא ניהול פתרונות ענן נוספים לעסקים קטנים.

45 אחוזים מהעסק שלהם כוללים שירותים הכוללים שירותים פיננסיים

43 אחוזים זקוקים לפתרונות עסקיים בענן כדי ליישם את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ו -38 עד 37 אחוזים מסתמכים על הענן לתהליכי בריאות וייצור. שירותי ענן יכולים להוות סיכוני אבטחה, לכן עליך לבחור מודל שירות או אחסון שאינו תואם את גודל העסק שלך ואת צרכיו. בדוק את השירותים שאתה בודק, שאל לגבי פרוטוקולי האבטחה שלהם, הכשיר את העובדים שלך להשתמש בפתרונות ענן ופעל לפי שיטות מומלצות כדי להבטיח שהנתונים שלך מאובטחים מפני משתמשים לא מורשים.