עובדים וירטואליים לחנות איביי

זה לא בדיוק יום להירגע בפיג'מה מול הטלוויזיה, אבל אם אתה ממלא אחר עצות של מוכרים מצליחים, עסק ב- eBay יכול להיות עסק מהנה ורווחי.

בעוד שהעוזרים הווירטואליים הקבועים של eBay עוזרים לך לענות על צרכיך העסקיים לטווח הקצר ולהפחית את עומס העבודה שלך

העוזרים הווירטואליים של eBay מקלים על עבודתך ומסייעים לעסק שלך ב- eBay לצמוח ולהשיג תוצאות טובות יותר על ידי הגדלת מכירותיך משמעותית. הציגו את פריטי המתחרים ב- eBay כדי לקבוע מחירים סבירים כדי להרוויח, גם ללא דמי מוכר ב- eBay. בדוק את המדיניות והכללים של מוכרי eBay כדי לוודא ש- eBay יכולה לתמוך ברעיון העסקי שלך במסחר אלקטרוני. צוות פיתוח ידידותי ב- eBay מנתח באופן פעיל את הצרכים העסקיים שלך ב- Etsy ועוזר לך לצמוח.

אם הרישומים הישנים שלך עדיין לא עברו אופטימיזציה

העוזרים הווירטואליים של eBay יכולים לעזור לך לשפר אותם כדי למקסם את המכירות והדירוגים. מיטוב הרשימות שלך יכול אפילו לסייע בשיפור הנראות של החנות שלך על ידי יישום אסטרטגי של אלמנטים של SEO על הרישומים שלך.

אם אתה מנוי לחנויות eBay

אתה יכול להשתמש ב- eBay Sellers Hub כדי ליצור מבצעים, הנחות ומסרים שיווקיים אחרים. תוכל לעבור לעסק איביי חזק יותר על ידי תשלום עבור מנוי המכונה "חנויות Ebay". אם אתה משלם עבור מנוי זה, הידוע בעוזריו הווירטואליים האיכותיים, הוא אלטרנטיבה נהדרת לחנות המקוונת המסורתית. אם המנוי שלך משולם על ידי שירות פרימיום, כגון המנוי – חנות eBay בלבד או מנוי הפרימיום לחנות eBayStory המלאה – תוכל להגדיל אותו לחנות PayPal חזקה יותר.

אם כבר יש לך חנות מסחר אלקטרוני משלך על ידי חיבור החנות שלך ל- eBay Marketplace

ודא שאתה מחבר אותה לחשבון eBay שלך. לאחר שהגדרת את TaxJar שלך בחשבון eBay, יחד עם כל שאר החשבונות שאתה מוכר להם, הקסם האמיתי מתחיל. כדי להצטרף לעסק, עליו להיות ממוקם היטב ב- eBay, להיות בעל מנוי ל- Ebay Stores ולהגיש טופס בירור קצר.

פירוש הדבר שתוכל ליצור ולשלוח חשבוניות עבור מוצרים שנמכרים בחנות eBay שלך

לקבל תשלומים מלקוחות המזמינים ממנה סחורות וליצור דוחות כספיים מדויקים. אפשר אפילו לטעון שזה לא חל על כל תוכנות חשבון eBay, מכיוון שיש המציעות יכולת זו. אין דרך לייבא עסקאות ישירות אל ספר החשבונות של eBay, אך תהיה לך אפשרות זו לאחר שתגיע לנקודה בה אתה זקוק לעזרה ברישום פריטי eBay, לכן נסה למצוא עזרה בסעיף עוזר הסחר ב- eBay.

אם אתה מתקשה

שקול לשכור סט שיעזור לך במאמצי הפרסום בתשלום שלך, מכיוון שעובדים וירטואליים הם בחינם לנצח עבור קמעונאים Shopify. כשאתה מגדיל את העסק שלך, אתה יכול להקים עוזר וירטואלי במיוחד ליצירת רישומים עבור חנות eBay שלך, מישהו להזין נתונים, לעקוב אחר מלאי ולעבוד בשירות לקוחות. ניתן להגדיר את העוזרים הווירטואליים של EBay לספק ללקוחות תמיכה בצ'אט, טלפון, SMS או דוא"ל כדי להבטיח חוויית לקוח ברמה עולמית.

לחלופין

אתה יכול לשלם עבור מנוי חנות eBay המאפשר לך לשלוח פוסטים בכל רשת eBay הגלובלית. זה יעזור להזין את החנות המקוונת שלך, אך היזהר ממה שאתה עושה עם ה- dropshipping מחשבון אמזון שלך. יש הרבה עליות מכירות ב- eBay, אז היה מודע לשולי הרווח שלך. חלק מהמוכרים אפילו מסוגלים לקנות באמזון ולהירשם מחדש ב- eBay לרווח קטן.

בנוסף

חשוב להבין כיצד eBay פועלת להגנה על מוכרים וקונים כאחד, על מנת להבטיח עסק רווחי למכירת eBay. בנוסף לתשוקתם לאיביי, עוזרי רישום eBay הם חוקרים מיומנים שנחקרו ביסודיות ומבינים היטב את הכללים, המדיניות והנהלים העסקיים של eBay.
למידע מורחב אודות עובדים וירטואליים לחנות איביי וכניסה לאתר ניתן לבדוק ב- menashe.org.il

אם אתה קורא את המאמר והמדריך שלעיל

אתה יודע שאתה צריך לתת לעוזר הווירטואלי שלך גישה לעסקי המשלוחים שלך ב- eBay. בראיון זה אנו מדברים על היתרונות של העסקה וניהול של עוזרים וירטואליים לעסקי הצילומים האוטומטיים שלך. תן לעוזר הווירטואלי שלך להשתלט על כל ניהול רשימות eBay כך שהעסק שלך יהיה מלאי תמיד. יש להצטייד בחנות eBay שלך עם מלאי מוכר באופן קבוע כדי לייצר הכנסות מוצלחות.
למידע נוסף על עובדים וירטואליים לחנות איביי נא לבקר באתר fillva.com

בנוסף להקמת חנות מקוונת

אחד הערוצים החשובים ביותר לעסקי המסחר האלקטרוני שלך הוא חנות Ebay מבוססת. למרות ש- eBay היא מקום נהדר לפתוח את עסק הצילומים שלך, הייתי טוען שאתה תמיד רוצה לתכנן אסטרטגית לגדל אותו על ידי הרחבתו מעבר ל- eBay.

אתרי מסחר אלקטרוני כמו eBay ו- Amazon מאפשרים למוכרים להציב את הרישומים שלהם בפני קהל גדול יותר עם דמי עיבוד מינימליים

למרות שאתרים אלה שורשים במכירה פומבית – בדומה למנטליות – חנויות eBay עובדות במחיר קבוע, כך שתוכלו להבין אם לחנות eBay שלכם יש עסק צומח כאן או לא. יתרון נוסף של מכירה בפלטפורמת Ebay הוא שהיא לא יקרה כמו פלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות כמו אמזון או eBay. אתה יכול להציג את הסחורה שלך באופן שמאפשר לקונים לעיין בכל המלאי שלך, ואם הם בוחרים, לבחור מתוך מגוון פריטים.