מה היינו עושים בעבור בעלי החיים שלנו?

מה היינו עושים בעבור בעלי החיים שלנו?

טיפולים אלטרנטיביים לבעלי חיים שכדאי שתכירו.
והיום המכון להידרותרפיה ופיזיותרפיה לכלבים היחיד בתל אביב – מרכז פידו הידרותרפיה ובריאות הכלב!

העולם החדש שייך לכלבים שלנו

כיום ישנן יותר ויותר מוצרים ושירותים לבעלי כלבים, אנחנו יותר אוהבים אותם, יותר מבינים אותם וכך גם יותר משקיעים ברווחתם. השבוע יצאנו לראות את המקום הכי מגניב לכלבים בתל אביב, מרכז פידו שמתמחה בטיפולים לא קונבנציונליים לחברים שלנו על ארבע, במרכז תמצאו טיפולי שיקום כלבים מגוונים כגון: פיזיותרפיה לכלבים, הידרותרפיה לכלבים, איבחון בעיות מפרקים ועוד.

מה זה מרכז פידו?

מרכז פידו, בהנהלת בוני שאול, עולה חדשה מארצות הברית עם ניסיון בעבודה טיפולית ושיקומית לבעלי חיים שונים ומשונים, מגיל 16 כשגדלה בארצות הברית, בעיקר כטכנאית וטרינר.

בשנת 2011 עלתה בוני לארץ, ניהלה מספר מרפאות וטרינריות, לאחר מכן התמחתה בהידרותרפיה לכלבים, באקדמיה הגבוהה להידרותרפיה ושיקום כלבים בעיר גילדפורד שבאנגליה.

בשנת 2015 פתחה בוני את מרכז פידו להידרותרפיה והייתה מבין החלוצות בתחום בארץ כשהנושא היה עדיין בחיתוליו ולא ידעו עליו הרבה, מרכז פידו הציף לקהל היעד הישראלי את הצורך שבטיפולים אלטרנטיביים לכלבים וחיות בית ומשק מסוג פיזיותרפיה לכלבים ושיקום לכל סוגי הכלבים, חתולים ואפילו חיות משק. במרכז ישנו הליכון מיוחד לטיפולי מים שמיועד לחיות, המים מטופלים ומחוממים, כל כלב מקבל את התוכנית השיקומית שלו ואת הסדרות, לחץ המים, גובה המים, זמן ומהירות ה"סשן".

בפידו שממוקם בתל אביב ישנו רקורד מרשים של שיקום מאות בעלי חיים באמצעות הידרותרפיה לכלבים פידו ובשילוב פיזיותרפיה לכלבים.
עבור מידע אודות מה היינו עושים בעבור בעלי החיים שלנו? יש לבקר ב-

במרכז תמצאו גם טיפולים משלימים בשיתופי פעולה עם ווטרינרים ומטפלים שונים, אשר עוזרים לרפואה המשלימה בעבור הכלבים שלנו. כמו דיקור לכלבים ועוד מוצרים ושירותים נלווים הקשורים לבעלי חיים.

 

למי הטיפולים מתאימים?

טיפולי ההידרותרפיה והפיזיותרפיה מתאימים לכל סוגי הכלבים ובכל גיל

אשר עברו תהליך רפואי או מראים את התסמינים הבאים:

·         ניתוחים אורתופדים

·         החלפת ראש פאמור

·         פריצות דיסק

·         היפ דיספלסיה של הירך

·         צליעה, מוגבלות או חוסר תנועה

·         השמנת יתר (אוביסיטי), פגיעות נוירולוגיות

·         דלקות פרקים , החלמה מניתוחים

·         בעיות מפרקים, השפעות הזקנה אצל כלבים

איך מתבצעים הטיפולים?

טיפולי ההידרותרפיה והפיזיותרפיה לכלבים מתקיימים במרכז פידו בסביבה סטרילית נעימה ובטוחה,
אשר מקנה תחושת נעימות וכך גם אנרגיה חיובית שעוזרת לתהליך ההחלמה.

בשלב הראשוני ישנו ייעוץ טלפוני שהיא ללא עלות ובהרבה פעמים גם עוזרת לבעלי הכלב להחליט איזה סוג טיפול הכלב צריך.
לאחר שהוחלט ע"י הבעלים של הכלב כי הוא מעוניין בטיפול, בפידו אומרים שהם מאבחנים את הכלב לפי דוח שקיבלו מהווטרינר, "במקרה שאין כזה דוח אנחנו דואגים לקבל אותו ישירות מהמרפאה או הווטרינר".
לאחר מכן בודקים את מבנה השלד וקובעים תוכנית טיפולים שיקומית בשילוב פיזיותרפיה והידרותרפיה, הכוללת את מספר המפגשים, תדירות המפגשים והגישה הטיפולית לפי היכולות של כל כלב.

הטיפולים מבוצעים בשילוב של מספר כלים העוזרים לשיקום הכלב, עבודת קרקע בעזרת, "פיתה" ועזרים פיזיותרפיים ייעודיים נוספים, וגם בשילוב הליכון מים הידרותרפי מיוחד לכלבים.

לאחר מספר טיפולים בודדים כבר רואים שינוי חיובי אצל הכלב וניתן להגביר את הקצב וכך להאיץ את תהליך ההחלמה עוד יותר!

איך קובעים טיפול?

זה קל! נכנסים לאתר ויוצרים קשר, בדרך כלל המענה הוא מידי, אפשר גם בקלות ליצור קשר מהאתר ישירות לוואטסאפ ולקבל מענה מיידי וייעוץ ללא עלות ובאהבה רבה.
אפשר לשלוח מייל, להתקשר, או אפילו לבוא לבקר במקום המקסים הזה בשכונת פלורנטין בתל אביב

מה קורה לאחר שהטיפולים מסתיימים?

בדרך כלל הכלבים חוזרים לשגרה ומקבלים תרגילים לחזרה בבית בשביל לשמר את המצב הקיים, בנוסף מומלץ להגיע בתדירות יותר נמוכה כדי לשמר את המצב. ישנן תוכניות שימור לתווך ארוך בעלות מוזלת. כל הפרטים אצל בוני במרכז פידו.

מחשבות ומסכנות לסיכום

אנשים יעשו הרבה בשביל עצמם ואנשים שאוהבים בעלי חיים יעשו אפילו יותר בעבו החברים על 4.
אפשר להבין שהחיים שלנו ושל כלבים שזורים אחד בשני ולא ניתן להפריד בניינו.
לכן אם אנחנו כבר לוקחים בעל חיים אנחנו צריכים ומחויבים לתת לו את אותו היחס שהיינו נותנים לחבר שהוא בעצם בן משפחה לכל דבר, לכן כן הייתי ממליץ על טיפולי הידרותרפיה לכלבים אצל בוני במרכז פידו בתל אביב.