כריתת עצים

כריתת והסרת עצים

הסר עץ ליבנה עם שורשים בגודל של ענף קטן. הסרתי עץ מייפל יפני ושלושה שיחי אזליה יפניים שרציתי לשמור.

במהלך הסרת עצים, הגדם צריך להישאר באדמה זמן רב ככל האפשר. חברת גיזום מקצועית אומן הגיזום מסירה את הגדם ומנקה את החצר. עלויות פינוי העצים משתנות בהתאם לגובה, קוטר, מיקומם ובריאותם של העצים המיועדים להסרה וכן לגדם עצמו.

המחיר הממוצע לפינוי עץ שנפל נע בין 75$ ל-150$

תלוי בגודל וסוג העץ. צפו לשלם בין 150 ל-2,000 דולר עבור שירות פינוי עצים, כאשר העלות הממוצעת של פינוי עץ נעה בין 700 ל-750 דולר. העלות הממוצעת של הרחקת עץ בינוני היא 300 עד 1,000 דולר ונע בין 30 ל-60 רגל, תלוי בגובה.

כאשר הוא מגיע ל-100 רגל

העלות הממוצעת של הסרת אלון היא בין 200 ל-2,000 דולר. העלות הממוצעת של כריתת עץ דקל מחיר נע בין 200 ל-500 דולר או יותר עבור הרחקת עצי דקל מעל 30 רגל. כדי להסיר עץ עומד, המחיר הכולל תלוי עד כמה ניתן להסיר את העץ, לכרות ולחתוך לחתיכות זעירות.

ישנם כ-100 מיני עצים במשפחת האורנים שגדלים מגובה של פחות מחמישה מטרים עד 90 רגל

וטווח המחירים הכולל להסרת עצים הוא 150 עד 2,000 דולר. הרחקת עצים בגודל בינוני (גובה של 30 רגל עד 60 רגל) עולה בין 150 ל-850 דולר או יותר. המחיר הממוצע להסרת אורן הוא כ-400 דולר כשהוא בגובה 40 רגל, ואורן בגובה 80 מטר יכול לעלות עד 1,500 דולר בגלל הסכנות הפוטנציאליות הכרוכות בכך.

החדשות הטובות הן שעלות פינוי עץ שנפל נמוכה בהרבה מפינוי עץ עומד. הסרת גדם ושורשיו יכולה לעלות בין 150$ ל-500$ תלוי כמה זמן זה לוקח וכמה מורכבים הגדם ומערכת השורשים שנותרה, מה שאולי ניתן לראות מהקרקע או לא.

חלק משירותי פינוי עצים מקצועיים מציעים שיטות שונות של פינוי פסולת במחירים נוספים

לדוגמה, חלק מהמחירים אינם כוללים הכנסת גפיים, כך שייתכן שתצטרך לשלם תוספת עבור הסרת גפיים. למרות שקבלנים לעולם לא יעלו מחירים, אתה עלול לגלות שמחיר פינוי עצים לאחר אסון טבע עולה כאשר אנשים רבים באזור שלך זקוקים לשירות חירום של פינוי עצים.

אם אתם מוצאים שירות פינוי עצים שמוכן לעשות את העבודה במעט כסף, וודאו שאתם מזמינים עץ מוסמך המבוטח לפינוי עצים. עצים מקצועיים מאומנים להסיר עצים שפגעו בנוף, בבית או בעצים סמוכים.

במקרים רבים, לעצים שצריך להסיר או לגזום יש סיכוי טוב לגרום לנזק לרכוש. במדריך זה, אנו מראים כמה עולה להסיר מגוון עצים מהנכס שלך. יש יותר מדרך אחת לכרות עץ, והעלויות עשויות להשתנות מאוד.

גורמים נוספים שעשויים להשפיע על עלויות הסילוק כוללים את מצב העץ

קוטר ומיקום. רוב שירותי פינוי העצים משתמשים בהנחיות לגבי גודל וטווח החיובים אך לוקחים בחשבון גורמים נוספים כמו מיקום, קווי חשמל וגישה כדי לחשב את העלות הכוללת של הפרויקט.

עץ עץ מקצועי יבצע בדיקה יסודית של הנזק לעץ הבעייתי

כדי לקבוע האם יש צורך בהסרה. אם העץ מסווג כמסוכן ויש לכרות אותו, בעל הבית או הקרקע שעליה נמצא הגזע משלמים על פינוי. אם הקהילה שלך או חברת חשמל מקומית מבקשת מהשכן לשלם עבור פינוי העץ, השכן יסיר את העץ בעצמו.

אנו דואגים לכל צרכי תחזוקת העצים שלך לרבות הרחקת עצים

גיזום עצים, טנדר גדמים, ניקוי שדות, נזקי סערה ופינוי. במרייטה והסביבה יש הרבה ארבוריסטים ועובדים, ואנו משוכנעים שאנחנו העץ המתאים לספק את השירות הדרוש לך. פינוי עצים אינו שירות שאנו אוהבים להדגיש, אך הוא חלק הכרחי בטיפול בעצים וכזה עושה במקצועיות.

אנא הקדישו זמן לעיון בדף זה כדי להבין טוב יותר כיצד מסירים עצים ולמה אתם יכולים לצפות. בהתעדכנות כולנו נוכל להציע לכם את שירותי פינוי העצים הטובים ביותר בעלות הנמוכה ביותר.

חברת הגיזום

אומן הגיזום מספק גיזום, גיזום, חיטוי מלא והסרה של כל העצים והגדמים. אומן הגיזום מספקת הסרת עצים, גיזום, גיזום עצים, מעבד גדמים, פינוי פסולת, ניקוי קרקע, פינוי נזקי סערה.

לא תוכל לכסות את כל העלויות הכרוכות בתחזוקה רגילה של נכס

בין אם מדובר בתחזוקה שוטפת כגון ניקוי המרזבים או הוצאות חד פעמיות כגון עלות פינוי עץ חולה או פגום. חברת פינוי עצים אחראית אם היא צריכה להיות הרבה יותר זהירה ולהשתמש בטכניקות מסובכות יותר ובציוד מורכב יותר.