טיפים לקוסמטיקה – איך לשמור על עור הפנים

בנוסף, לפניכם 11 רופאי עור שנותנים לנו את הטיפים הטובים ביותר שלנו בנושא טיפוח העור. והנה עוד מ -11 מרופאי העור הטובים בעולם.

טיפוח עור טוב ואורח חיים בריא יכולים לסייע בעיכוב ההזדקנות הטבעית ולמנוע בעיות עור שונות

רופא עור יכול לעזור על ידי הצעת מוצרי תרופות, קבלת עזרה רצינית ומתן ייעוץ לאורח חיים לטיפול בגורמים אחרים המשפיעים על העור שלך. שטיפות פנים טבעיות ואורגניות ומוצרים עם נוגדי חמצון יכולים לעזור להפוך את הנזק שעורכם גורם לעור.

שימוש יומיומי בקרם לחות חשוב לכל סוגי העור, בין אם הם יבשים, בוגרים, משולבים או מועדים לאקנה. הקפד להשתמש בקרם לחות התואם את סוג העור שלך ומספק לחות לאורך כל היום.

אל תנקה את הפנים יותר מפעם ביום אם יש לך עור יבש ואינך מתאפר

ניקוי העור מדי יום הוא התחלה טובה ללחות העור, אך אתה מתגעגע לשלב חשוב בטיפוח העור. ניקוי יומי מבטיח שכל הלכלוך, החיידקים ולכלוך השמן המצטברים על העור שלך במהלך היום יוסר כך שיהיה לך בסיס נקי עליו תוכל ליישם את טיפוח הלילה שלך.

לאחר שהכנת את פנייך באיפור, תוכל להתחיל להשתמש בקרן ומוצרים אחרים תוך הגדרת עורך הנקי באופן שווה. ברגע שאתה מרגיש בנוח, אתה יכול להוסיף מוצרים נוספים כמו קרצופים, מסכות וטיפולי כתמים כדי לשפר את בריאות העור שלך.

ישנם טונות של מוצרי טיפוח נהדרים בשוק שיעזרו לך לעשות את המיטב. אתה יכול להפיק תועלת ממנקות מרשם, תרופות לאקנה ומוצרים ללא מרשם.

בניית שגרת טיפוח יומית יכולה לסייע בשמירה על בריאות העור ולשפר בעיות ספציפיות כגון אקנה

צלקות וכתמים כהים-ללא קשר לסוג העור. השתמש במוצרים המיועדים במיוחד לעור שלך להיראות ולהרגיש הכי טוב. החל משימוש יומיומי בקרם הגנה ועד לשכבות המוצרים שלך, פילינג והידרציה, להלן 21 טיפים לטיפול בעור שעליהם לעקוב אחר רופאי עור ומומחי יופי.

לבישת או הסרת איפור תכופים עלולה לגרום לאקנה

לגוון עור לא אחיד ולשלל בעיות עור אחרות. אם לא תסיר את האיפור באופן קבוע, הוא עלול לסתום את הנקבוביות ולגרום לאדמומיות, גירוי, אקנה והתפרצויות. שכחה לשטוף את הפנים לפני השינה גורמת לחלקיקים חיידקיים מהאיפור לחלחל לתוך העור סביב העיניים שלך, ולגרום לגירוי ודלקות עיניים אפשריות.

מוצר קל משמש בבוקר ומוצר כבד בערב

בו הוא ספוג, לניקוי ותיקון העור לפני השינה. השתמש בחומר ניקוי וקרם לחות לפני ואחרי הפילינג כדי להסיר עור מתקלף ולהגדיל את מחזור התאים. טיפוח העור היומי, הכולל תכשיר ניקוי וקרם לחות, עבר דרך ארוכה.

מסכות פנים יכולות לסייע בפתרון מגוון שלם של בעיות עור-החל מעור שמן ונוטה לאקנה ועד עור יבש ורגיש-לכן חשוב למצוא את המסכה המתאימה לסוג העור שלך

רוב רופאי העור מייעצים לך להשתמש במוצרי טיפוח העור שלך מהקלים עד הקשים ביותר. אתה יכול גם להשתמש במסכות מרובות, שבהן אתה מורח מסכות פנים שונות על חלקים ספציפיים של העור שלך כדי לענות על הצרכים הספציפיים של כל מוצר.

מי שרואה מישהו שמתיז את פניו בצהריים ורוצה להיכנס לטרנד טיפוח העור בשם Mist, המועיל לכולם, יכול להשתמש בתרסיס פנים מנוסח במיוחד.

מתח בלתי מבוקר יכול להפוך את העור לרגיש יותר ולגרום להתפרצויות אקנה ובעיות עור אחרות. גישה ארוכה ועדינה לעור יכולה לסייע בהסרת זיהומים סתומים הגורמים לגירוי. טונר נמרח לאחר שטיפת הפנים מחליק, מחליק ומרגיע את העור.
עבור עוד מידע בתחום של טיפים לקוסמטיקה – איך לשמור על עור הפנים באפשרותך לבקר באתר מוצרי קוסמטיקה

הבנה וידע של סוג העור שלך

הוא הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות עבור העור שלך. סוגי העור הנפוצים ביותר הם שמנוניים, מועדים לאקנה, יבשים, רגישים ובוגרים, אך חשוב לציין כי ניתן להחזיק יותר מסוג עור אחד והם יכולים להשתנות עם הזמן והעונה, לכן הקשיבו היטב לעורכם.

אם אינך מודע לכך או אינך מקבל מידע מוטעה

אתה עלול לסכן את האיזון הטבעי של העור שלך ולגרום לגירוי, דלקות, התפרצויות והזדקנות מוקדמת על ידי שימוש במוצרים לא נכונים. למעשה, השימוש במוצרים "מזויפים" באינטרנט זכה לפופולריות כ"פריצה "לסוג העור שלך, דבר שהחריף אקנה, יובש ובעיות עור אחרות. קצת ניסיון הוא נורמלי אם אתה מחפש את הדבר הנכון – עור שמן יכול להרוויח ממוצרי ג'ל בהירים וללא שמן, למשל.

אם אתה חובב יופי נלהב או נרקומן טיפוח העור

תבין מדוע טיפולי פנים רגילים בסקוטסדייל, א.ז. יכולים לסייע בשמירה על עור צעיר וצלול. האמת, כמובן, היא שכל שגרת טיפוח העור היא כמתואר לעיל: היא ייחודית לכל אדם בנפרד, והקפדה עליה היא ניסיון להשיג הכל. שינויים עונתיים כרוכים בהתאמות של טיפוח העור שלך והמוצרים שבהם אתה משתמש, אך אינם דורשים שיפוץ משמעותי של השגרה שלך.

לשמן החלב על עורנו יש עקביות דונגית

וכאשר אנו שוטפים את פנינו במים חמים במקלחת, הוא נמס ומונע מהעור את הלחות הדרושה לו. תוצאות הבדיקה סוג עור שקיפות פתיתי עור שומניים יבשים רווי ספיגה שונים באזורים שונים בפנים תסבוכת עור לא שמנוני או מתקלף רגיל כל סוגי העור שהוזכרו לעיל אם יש לך עור רגיש אל תעקוב אחר קריטריוני החלב.

למידע מורחב על kb pure עליך לבקר ב- delif.co.il