הזרקות בוטוקס מומלצות

סיכונים ותופעות לוואי בוטוקס בטוח עבור רוב האנשים, במיוחד אם אתה זהיר בבחירת ספק מוסמך. תופעות הלוואי של בוטוקס מניעתי זהות לאלו של זריקות אחרות. למרות שזה עשוי להיות מפתה לקחת אספירין או איבופרופן כדי להקל על הכאב או אי הנוחות שאתה מרגיש, משככי כאבים אלה ללא מרשם יכולים לדלל את הדם שלך ואיננו מעודד בהחלט לקחת עד שבוע לפני הליך הבוטוקס שלך.

בקש הפניה מספק שירותי הבריאות שלך או פנה לרופא המתמחה במצבך ויש לו ניסיון עם בוטוקס. עם זאת, מומלץ מאוד לפנות לרופא עור או מנתח פלסטי שעבר הכשרה בהזרקת בוטוקס ולא בספא או במרפאה.

בוטוקס יכול לעלות בין $200 ל-$600 תלוי בכמה אזורים אתה רוצה לטפל

כמו גם מחיר היחידה או המחיר לאזור שטופל מספקי בוטוקס. עבור אנשים שרוצים לטפל באזורים מסוימים בבוטוקס, כמו רגלי עורב, מצח וקמטים, קניית 50 יחידות בוטוקס היא לא יותר מדי.

מספר היחידות הדרושות לטיפול בבוטוקס תלוי במספר האזורים בהם תרצו לטפל. מספר הזריקות הדרושות תלוי בגורמים רבים, כולל האזור שבו יש לטפל.

זמן קצר לפני הטיפול בפועל

ניתן למרוח חומר הרדמה מקומית כדי להקהות את האזור לפני ההזרקה, אם כי מטופלים רבים מוצאים זאת מיותר מכיוון שהמחטים המשמשות להזרקת בוטולינום טוקסין הן דקות מאוד והזריקות אינן עמוקות במיוחד. במהלך הליך זה, תשמש מחט עדינה להזרקת בוטוקס לאזור המטרה. לאחר מכן הרופא ייתן מספר זריקות קטנות של בוטוקס ישירות לתוך השריר.

רוצה לעשות בוטוקס? פייס קר קליניקס, טיפולי אסתטיקה מתקדמים. מציעים לך טיפולי יופי ברמה אחרת. 

הבוטוקס מתחיל להרפות את השרירים ארבעה עד שבעה ימים לאחר ההזרקה

כמו כן, מומלץ להישאר זקוף שעות רבות לאחר ההזרקה ולא לשפשף או לעסות את האזור המטופל כדי להימנע מהפצת הבוטוקס לשרירים אחרים. לאחר הטיפול, עשויים לחלוף ארבעה שבועות או יותר עד שתבחין בירידה בתדירות המיגרנות, וייתכן שתזדקק ליותר מסדרה אחת של זריקות.

זריקות בוטוקס לקמטים יכולות לשמש גם לטיפול במיגרנות כרוניות

שימושים רפואיים אנשי מקצוע רפואיים משתמשים גם בבוטולינום טוקסין לטיפול במגוון מצבים, שרובם משפיעים על המערכת העצבית-שרירית. בוטולינום טוקסין משמש גם לטיפול במגוון מצבים כמו מיגרנות כרוניות, התכווצויות צוואר, הזעת יתר ועוד. בוטוקס יכול לטפל באזורים ומצבים רבים, כגון הרגעת קמטים, התכווצויות צוואר, מיגרנות, בעיות בשלפוחית השתן, הזעת יתר וכאבי רגליים ורגליים.

בוטוקס

היא תרופה שרופאים משתמשים בה כבר שנים להעלמת קמטים וקמטים בפנים. בוטוקס (בוטולינום טוקסין) או בוטוקס קוסמטי הוא מרגיע קמטים המאושר על ידי ה-FDA לטיפול בקמטים בינוניים עד חמורים כגון קמטי עורב וקמטים במצח. עובדות מהירות הזרקת בוטוקס מונעת הן הזרקות לפנים שנטען כי הן מונעות קמטים.

בוטוקס הוא רעלן, אבל כאשר הרופאים משתמשים בו נכון ובמינונים קטנים, זה יכול להועיל. כטיפול קוסמטי, הזרקת בוטוקס יכולה להפחית את הופעת הקמטים בעור. במינונים קטנים, זה יכול להפחית קמטים בעור ולעזור בטיפול במצבים מסוימים.

החיידק בוטוקס או קלוסטרידיום בוטולינום הוא רעלן שיתוק, אך בשימוש קוסמטי על ידי רופא מורשה ומיומן בכמויות קטנות, הוא בטוח ויעיל. טיפול בוטוקס בטוח כשהוא מבוצע על ידי מזרק מנוסה.

הבוטוקס מאט את השימוש בשרירים אלו, מונע קמטים (או לפחות מאט אותם). הזרקת בוטוקס לפין יכולה להרפות את השרירים ולעכב את השפיכה; אלרגן בודקת כעת בוטוקס כדי לטפל בבעיה זו.

איש מקצוע בתחום הבריאות משתמש במחט קטנה

כדי להזריק בוטוקס לשרירים ספציפיים, מה שגורם לאי נוחות קלה בלבד. כאשר בוטולינום טוקסין בוטוקס מתנקה ומשתמשים בו במינונים קטנים באזורים מסוימים, הוא מפחית באופן זמני את התכווצויות השרירים למשך כשלושה חודשים. הזרקת בוטוקס משתמשת ברעלן הנקרא אונובוטולינום טוקסין A כדי לעצור זמנית את תנועת השרירים. אנשי מקצוע רפואיים מחדירים כמות קטנה של בוטוקס או סוג אחר של רעלן בוטולינום לשרירים ספציפיים.

טיפול בהזרקת מיגרנה

למה לצפות מומחים משתמשים במחטים קטנות מאוד כדי להזריק בוטוקס לשרירים זעירים מתחת לעור באזורים שונים סביב הפנים, הראש והצוואר. אנו מזריקים את ההזרקות הללו ישירות לשרירים האחראים לקמטים עדינים. לרוב, זריקות אלו משמשות להרפיה זמנית של שרירי הפנים הגורמים לקמטים סביב המצח והעיניים. טיפולי בוטוקס קוסמטיים, הידועים גם בתור רעלנים ניתנים להזרקה, עוזרים להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים על ידי הרדמת השרירים הבסיסיים.

בוטולינום טוקסין מסוג A

הוא נוירוטוקסין להזרקה הידוע תחת המותגים Botox Cosmetic(r), Dysport(r), Xeomin(r) ו-Jeuveau(r). הזרקת בוטולינום טוקסין אסורה באנשים עם קלואידים, הפרעות נוירו-שריריות (למשל, מיאסטניה גרביס), אלרגיות למרכיבים בתכשירי בוטולינום טוקסין, והפרעות דיסמורפיות בגוף. לא אושרו מקרים חמורים של התפשטות רעל ממקום ההזרקה, קמטי עורב ו/או קמטים במצח בעת שימוש בבוטוקס® במינון המומלץ למיגרנה כרונית, הזעה חמורה בבית השחי, בלפרוזם, פזילה או שימוש קוסמטי בבוטוקס® לעדינות. שורות.

BOTOX(r) מוזרק גם מתחת לעור

כדי לטפל בסימפטומים של הזעה כבדה בבית השחי (הזעת יתר ראשונית חמורה בבית השחי) כאשר תרופות בשימוש על העור (באופן מקומי) אינן פועלות מספיק טוב אצל אנשים בני 18 ומעלה . BOTOX (r) Cosmetic היא תרופת מרשם המוזרקת לשרירים ומשמשת לשיפור זמני של מראה קמטים בינוניים עד חמורים במצח, רגלי עורב וקמטים בין הגבות אצל מבוגרים.

אנשי מקצוע מורשים רבים בתחום הבריאות ממליצים על הזרקת בוטוקס כאשר יש קווים או קמטים גלויים בפנים רגועות

אם את רוצה למנוע מהקמטוטים הראשונים להפוך לקמטים מלאים, בוטוקס מונע יכול להיות הפתרון. מכיוון שהבוטוקס המונע הוא לאחרונה יחסית, אנו יודעים מעט על כמה זמן בוטוקס יכול למנוע ולמנוע קמטים.

מכיוון שהתוצאות אינן קבועות

רוב הסיכויים שאתה פשוט צריך להמשיך בטיפול כדי למנוע קמטים, בדיוק כמו כל סוג אחר של בוטוקס. הבוטוקס שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר וידרוש פחות טיפולים מכיוון שהוא לא יימשך לנצח, במיוחד אם הוא יעיל במניעת קמטים.

 
למידע מורחב בנושא של הזרקות בוטוקס מומלצות והזרקות בוטוקס מומלצות במודיעין עליך לבדוק ב- facecareclinics.com