בעלי חברה? קבלו את כל סודות העיצוב שיהפכו את העבודה במשרד לאפקטיבית!

אני רוצה לספר לכם קצת מה קורה בכמה ממשרדי החברות הגדולות בעולם. גודל המשרד לא משנה כשמדובר בהקמת משרד יעיל – קבלו את הסודות לעיצוב משרדי אפקטיבי שיביא אתכם לתוצאות מכירתיות גבוהות יותר! תתפלאו עד כמה העיצוב משפיע על זה.

סוד ראשון : משרד שטוף אור מלאכותי ואור שמש 

מחקרים מספרים כי כאשר אדם נמצא בחדר מואר הוא הרבה יותר אנרגטי והרבה יותר מרוכז. זאת הסיבה שבלילה ישנים ואמנם בשעות היום עובדים. שעות היום הם השעות היעילות בו הגוף שלנו מצליח לעבד הרבה יותר. אחת הסיבות לכך זה כמות האור אליו אנו חשופים. תדאגו לחלונות גדולים במשרד, לאור חזק ומאיר. לא צריך אור מסנוור אבל אור! בגדול, כמה שיותר חלונות עם נוף לשמים יעשו לכם עבודה נהדרת.

הסוד השני: החדרת מסרים סמויים בעזרת אלמנטים עיצוביים

החדרת מסרים עבור המיינד סט שלנו זו אחת הדרכים שעשירי העולם מכירים ואפילו עושים זאת על עצמם על מנת להצליח. אם אתם באמת רוצים להפוך את החברה שלכם ליעילה מועצמת וחזקה – פזרו מסרים בכל סביבת העבודה שלכם! אתם יכולים לשים תמונות עם משפטי מוטיבציה, תמונות השראה, מוזיקה מרגיעה ברקע (תדרים) ועוד. תוכלו למצוא תמונות למשרד מעוררות השראה באתר 'תמונה'. אין ספק שזו אחת הדרכים הכי מקובלות והכי טובות לפיתוח האדם. גם עבורכם וגם עבור העובדים והעמיתים שלכם. ככה תעזרו גם לעצמכם וגם להם. אם אתם מעלי חברה גדולה אני מניחה שאתם כבר יודעים כמה חשיבות יש לסביבה חיובית עם מסרים חיוביים. אל תשימו טלוויזיה עם חדשות כן? זה לגמרי לא חיובי באף צורה!

אם אתם מעוניינים להכניס תמונות מעוצבות למשרד כנסו לקישור המצורף ושדרגו את החברה שלכם!

למה החברות הגדולות שמות מחיצות ותאי טלפונים?

משרדים של חברות ממש גדולות משתמשים בתאי טלפון ומחיצות וזאת כדי לווסת רעש ולהפוך את כל העבודה במשרדים שלהם להרבה יותר יעילה. אחד הדברים שהכי מעכבים עובדים וגם אתכם זה הסחות דעת. תתמקדו בעיצוב שממקסם את הריכוז ומפחית רעש והסחות דעת.

חברות נורא גדולות חושבות תמיד על כל הפרטים ולא מחסירות אף פרט. כל דבר אצלם מתוכנן עד לפרט הקטן וזו הסיבה שהן מצליחות! נסו לחקות אותם ותגיעו ממש ממש רחוק. סמכו עליי!